“Skønt sted”

Kung Fu 2 Izakaya
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Nørrebro
Anmeldt 30. april 2022 fra mobile enheder

Super lækker mad og gode drinks og øl. Afslappet stemning og kompetent betjening, alt til gode priser, f.eks. en hovedret til 125,-

Dato for besøg: april 2022
Tak, remember69

Anmeldt 24. oktober 2021 fra mobile enheder

I forbindelse med dining week:

Vi havde glædet os enormt meget til at besøge Kung Fu, men blev desværre enormt skuffede. Oplevelsen startede med, at vi blev sendt frem og tilbage mellem deres to afdelinger (uden undskyldning fra restauranten). Derefter smagte vi på deres hvidvin, som vi gerne ville bestille to glas af. Der gik dog 15 minutter, før dette kunne lade sig gøre og vi fik en rødvin serveret i stedet, som vi jo så måtte rette. Vi blev mødt af en kommentar ang., at tjeneren var sikker på, vi bestilte rød, men de kunne godt se, at vi i glassene havde smagsprøve af den hvide. Vi fik derefter serveret vores hvidvin, som var VARM. Vi gad ikke at brokke os mere ved at sende den varme hvidvin tilbage, så vi efterspurgte blot isterninger, som vi fik. Forretten var rigtig god og satte forventninger højt. De omkringsiddende gæster havde efterladt store dele af hovedretten, som bare var 2 bao og forårsruller. Da vi fik selvsamme, forstod vi hvorfor. De smagte ikke rigtig af noget og var ret tørre og ALT for proppede (i en sådan grad at alt fyldet røg ud gennem bunden på den ene). Super kedeligt. Forårsrullerne var også ret ligegyldige og blev serveret med sursødsauce, selvom der på menuen stod ponzu, som jo er en lidt anden liga smags- og kvalitetsmæssigt.
Desserten var ensartet og også ret kedelig. Vi nåede lige akkurat at spise den og næsten være færdige med det ene glas vin, vi havde bestilt, før vi blev oplyst om, at der ventede en ny seating på vores bord, så vi skulle betale. Det gjorde os ikke noget, da vi egentlig gerne ville væk derfra, men princippet i at de første 20-25 minutter gik med fejl fra deres side og vi så i princippet kun havde en times tid til tre retter, er ikke i orden. Vi skal helt sikkert ikke derhen igen og vi føler sleeeet ikke, at det var pengene værd.

Dato for besøg: oktober 2021
Tak, trinehapiach
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig god mad serveret i den lille hyggelige restaurant. 4 små, specielle men helt forrygende forretter, 2 hoveretter (2 lækre bao's) og en lille velsmagende dessert som afslutning på en rigtig vellykket menu. Til menuen fik vi hver en kinesisk Tsingtao IPA som passede perfekt til maden.
Kan absolut anbefales.

Tak, HansenRasmussen
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad og super betjening.
Vil klart komme tilbage i👍👍👍👍👍
Næste gang tager vi resten af familien med😜

1  Tak, 719rikker
Anmeldt 26. november 2019

Har haft en fantastisk oplevelse!
Der er et bredt udvalg om asiatisk mad og cocktails. Og deres ramen er super lækker! Hyggelig omgivelse og indretning.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 956mengx

Rejsende, der kiggede på Kung Fu 2 Izakaya, kiggede også på

Har du været i Kung Fu 2 Izakaya? Fortæl om dine oplevelser!