“God mad, god betjening”

Kung Fu 2 Izakaya
Spisemuligheder: Reservationer
Kvarter: Nørrebro
Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig god mad serveret i den lille hyggelige restaurant. 4 små, specielle men helt forrygende forretter, 2 hoveretter (2 lækre bao's) og en lille velsmagende dessert som afslutning på en rigtig vellykket menu. Til menuen fik vi hver en kinesisk Tsingtao IPA som passede perfekt til maden.
Kan absolut anbefales.

Tak, HansenRasmussen

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad og super betjening.
Vil klart komme tilbage i👍👍👍👍👍
Næste gang tager vi resten af familien med😜

1  Tak, 719rikker
Anmeldt 26. november 2019

Har haft en fantastisk oplevelse!
Der er et bredt udvalg om asiatisk mad og cocktails. Og deres ramen er super lækker! Hyggelig omgivelse og indretning.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 956mengx
Anmeldt 13. april 2019 fra mobile enheder

Forretten med sushi var ok, dog kun 8 stk. Crispy mix smagte ikke hjemmelavet ud, nærmere frosten mad tøet op.
Hovedretten, poke skål med tun, var uinspirerende. Tunen var stadig kold og frossen ( og ja, fisken skal have været frosset ned før spisning, men den skal så også være tøet op). Udover tunen var der 60% hvide ris og lidt bønner mm.

Servicen var flink, men ikke til stede. Vi sad i 20min og der var ingen tjener inde i restauranten. Da tjeneren kom ud, skulle alle borde serviceres, og det tog dermed yderligere tid (alle ventede på en tjener).

Stolene var vi heller ikke meget for. Fint, at det er minimalistisk stil, men de var hårde at sidde på og uden ryglæn.
Drinks var ok, men meget lidt alkohol.

Dato for besøg: april 2019
Tak, T2875TWalexanderl
Anmeldt 11. marts 2019 fra mobile enheder

Vi var to der spiste med forudbetalt Spis I Byen - I Aften. Derved “sparer” man 1/3 af prisen. Det var en fast tasting menu. Vi sad ved højbordet med plads til 4 personer og måtte dele bord for den sidste del af middagen.
Starter var en lille skål salat til deling. Dernæst sushi - 4 til hver. Så fik vi dumplings - 4 hver - samt en forårsrulle hver samt friturestegt rejer i dej - 2 hver.
Alt i alt velsmagende tasting menu - dog ikke stor menu. Godt vi havde rabat, ellers var det for dyrt. Uformel og flink betjening.

Dato for besøg: marts 2019
1  Tak, johnvanderweerd

Rejsende, der kiggede på Kung Fu 2 Izakaya, kiggede også på

Har du været i Kung Fu 2 Izakaya? Fortæl om dine oplevelser!