“Ekstremt uprofessionelt personale”
Anmeldelse af Toldboden

Toldboden
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Østerbros
Beskrivelse: Mærk den maritime stemning, når du besøger den gamle færgeterminal i Københavns havn med udsigt til Operaen. På Toldboden kan du spise måske byens bedste brunch i weekenden, mæske dig i Havnegrillen hver dag og nyde aftenmenuen Grill & Grønt onsdag til lørdag.
Anmeldt 7. august 2020

God location. Det er så også alt, stedet har at byde på. Vi benytter det (desværre) ofte, da det ligger tæt på nogle venners arbejdsplads.
Fredag 31 juli nåede vi et nyt lavpunkt. Vi blev overfuset af hvem der synes at være aftenens manager. Vi sidder en gruppe på 5 og indtager stille og roligt en flaske rosé samt to drinks. Alle købt på stedet. Vi har ca kl 21.30 spurgt, om vi kan få lov at købe mad, men får at vide, at køkkenet er lukket (surprise). Vi bestiller derfor 3 gourmet-pizzaer til udbringning. Da vi modtager disse, er der få gæster tilbage på Toldboden, og vi begynder at spise maden sammen med de drikkevarer, vi har købt på Toldboden. En meget aggressiv tjener (måske manageren?) kommer flyvende ud, og skriger os ind i hovedet, at vi skal "forsvinde". Vi prøver at tale med ham stille og roligt. Han kan jo bare fortælle os, at vi ikke må spise der (selvom hans eget køkken har lukket, og at vi fortsat køber drikkevarer). Han skriger og gestikulerer, at vi skal forlade stedet, så det gør vi. Har aldrig set noget lignende. Vi benytter toilettet, inden vi går, hvor to af hans ansatte er i gang med et "par baner" ved håndvasken - bare for lige at understrege stedets "niveau"

Tak, JesJ3

Anmeldt 7. august 2020

Vi var tre venner til en tår kaffe og et glas vin. Kaffen va god og blev serveret med et glas vand og vinen var gså god - by the glass - men lidt i overkanten prismæssigt.

Desværre blev stemningen lidt ødelagt af meget høj og forfærdeligt MUZAK, som vi godt kunne have undværet

Tak, Steen Withen N
Anmeldt 18. juli 2020

Helt igennem til grin
Det var følelsen, da vi forlod Toldboden
Jeg kan kun tilslutte mig det hav af dårlige anmeldelser Toldboden har fået
Arrogant og inkompetent personale
Dyr og prætentiøs uden på nogen måde at kunne leve op til forventningerne
Stakkels frosne skaldyr skamkoges. Kokken har ikke engang ulejliget sig med at fjerne tarmen på dyret inden de serveres i metalfade på en bund af blege halvkolde frost pomfritter Hertil får man nogle klatter af pure og mayonnaise og selvfølgelig pyntes med et par store grove salatblade
MUMS
Til gengæld må du vente på både drikkevarer og bestik til du er sikker på at maden er helt kold
Prisen herfor er ikke til at overse
Det er næsten skamfuldt at kalde det en restaurant
Hvorfor ikke bare servere en god burger, et godt glas vin og en lækker cocktail og lad folk nyde den pragtfuld udsigt og lade faglærte tage sig af gourmet

Tak, schneider67
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

Virkelig dårlig kvalitet og en overlegen og arrogant betjening
Lever slet ikke op til de priser de gerne vil tage. Tag hellere en sandwich fra Løgismose rundt om hjørnet.

Tak, 189larsp
Anmeldt 16. juni 2020

Skøn atmosfære - men man skal ikke spise der. Har aldrig fået serveret noget så ringe, er helt rystet. Bestilte:

ORGANIC GREENS DKK 155
Frisk økologisk grønt, sprøde fritter, rapsmayo og ærtedip. Serveres med sprøde fritter og crudité af grønt

Det bestod af en stor bakke blege pomfritter (ikke hjemmelavede), et par salatblade, et par skiver rødbede og gulerødder og to radiser. Dertil en skål mayo, ærtedip havde de ikke. Det kan man simpelthen ikke servere (jo, måske som børnemenu til kræsne børn). Ærgeligt, for det er et skønt sted.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, susanner435

Rejsende, der kiggede på Toldboden, kiggede også på

Har du været i Toldboden? Fortæl om dine oplevelser!