Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Jan B
Hillerød, Danmark

Tæt på Metro, rolig nat

3,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 4 uger sidenfra mobile enheder
Det var anden gang vi overnattede på hotellet. Det er primært beliggenheden kun fem minutters gang fra metrostation Orientkaj, hvorfra man let og hurtigt kommer til indre by, der var betydende for vores valg af hotel.
Parkering under hotellet. Man kan købe et døgns parkering for kr. 195.
Professionelt betjening i receptionen. Yderst tilfredsstillende.
Der er mulighed for at lave kaffe og te på værelset. El-keddel, instant kaffe og tebreve er gemt af vejen i skabet. Her findes ligeledes strygebræt og strygejern.
Morgenmad er god og varieret. Frugt, juicer, te og kaffe. Masser af boller og brød.
Begge gange vi har benyttet hotellet, har det virket som om at restauranten ikke er indrettet til det antal gæster, som tillades i lokalet. Indretningen med såkaldte øer med buffet, skaber kødannelse, og gæsterne kommer til at gå i vejen for hinanden.
Dato for ophold: november 2024
Rejsetype: Rejste som par
Problemer med denne anmeldelse?
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Visningen af bookingtilbud for hver ejendom tager højde for den kompensation, som vi har modtaget fra vores partnere. De viste priser kan variere afhængigt af værelsestyper. De viste priser er de lavest tilgængelige, svarende til den billigste værelsestype, der er til rådighed, og som leveres fra vores partnere på tidspunktet for brugerens søgning.
Hoteller i nærheden
1.152 kr.
  • Hotels.com
    1.152 kr.
  • Agoda.com
    956 kr.
  • Priceline
3.6 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Restaurant
1.393 kr.
  • Hotels.com
    1.393 kr.
  • StayForLong
    1.276 kr.
  • Expedia.com
    1.393 kr.
4.3 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Restaurant
755 kr.
  • Official website
    730 kr.
  • Agoda.com
    648 kr.
  • Trip.com
3.3 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Kæledyr tilladt
774 kr.
  • Expedia.com
    806 kr.
  • Agoda.com
    741 kr.
  • Hotels.com
    836 kr.
3.6 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Restaurant
1.904 kr.
  • Official Site
    1.768 kr.
  • Hotels.com
    1.893 kr.
  • Expedia.com
    1.893 kr.
4.9 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Pool
1.358 kr.
  • travelup.com
    1.539 kr.
  • Agoda.com
    1.241 kr.
  • Algotels
    1.275 kr.
5.0 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Roomservice
1.088 kr.
  • Hotels.com
    1.092 kr.
  • Agoda.com
    1.036 kr.
  • Trip.com
5.5 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Pool
Entrance
670 kr.
  • Hotels.com
    670 kr.
  • Agoda.com
    586 kr.
  • Official website
    615 kr.
5.1 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Bar/lounge
1.195 kr.
  • Expedia.com
    1.195 kr.
  • Priceline
  • Hotels.com
    1.195 kr.
4.9 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Restaurant
618 kr.
  • Expedia.com
    683 kr.
  • Agoda.com
    600 kr.
  • Trip.com
6.2 km fra Comwell Copenhagen Portside Dolce By Wyndham
Gratis wi-fi
Restaurant
Vis flere hoteller i København
Anmeldelser (306)
Filtrer anmeldelser
306 resultater
Medlemsvurdering
131
66
37
24
48
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
131
66
37
24
48
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
2-7 af 306 anmeldelser
Anmeldt d. 2. september 2024

Vågnede op på hotelværelset med flere bid på fødder og ben, konstaterer derefter at der er fyldt med bittesmå hoppende dyr på badeværelset og gulvtæppe, vi pakker sammen og går ned og tjekker ud og gør opmærksom på problemet, receptonisten rynker på skulderene og siger nå det var da træls, vi kommer hjem og kan hurtigt konstaterer at alt vores tøj, kuffert, tasker mv. er fyldt med de sorte kryb, vi tager et billede af dyrene og forstørrer det op, det er lopper altså fra dyr, nu venter et stort arbejde med rensning/ vask af tøj, tasker kufferet mv. vi henvender os til hotellet, som hårdnakket påstår at der ikke har været lopper på værelset det har de tjekket og siger at der ikke er andre der har klaget, men de siger tak for opmærksomheden, det er den dårligste service vi nogen sinde har oplevet, vi har 30-40 hotelovernatninger årligt, dette har været den dårligste oplevelse nogen sinde!

Dato for ophold: august 2024
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Lars F
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 23. juni 2024 fra mobile enheder

Nem parkering, venligt personale, pæne værelser, tæt beliggende på Metro’en, diverse indkøbs- og spisesteder tæt ved.

At bedømmelsen alligevel falder så lavt skyldes dels rengøringen af værelset, dels morgenmaden.

Hotellet er åbenbart i testmode for en model hvor man ved flere overnatninger, ikke får daglige rengøringer, med mindre man beder om det. Vi ankommer til et værelse med et stor fedtet plamage ved siden af sengen, samt to håndklæder der havde ligget gennem flere besøg, så der var dryppet fedt og væsker på, samt aftørret makeupfingre. Straks ved ankomst bestiller vi rengøring dagen efter, men da vi sent næste dag kommer retur, har de ikke været der, og jeg må selv ned og bede om håndklæder.

Morgenmaden var dejlig, men om vi skulle have juice, kaffe, brød, noget varmt, eller pålæg, skulle vi stå i lange køer, og det tog tid at finde et bord. Køerne var så lange til tider at når det blev ens tur, var der ikke det man stod i kø efter.
Desuden skulle vi jagte service og kopper, fordi der ikke blev fyldt nok op.

Ved check ud blev jeg spurgt efter om det havde været en god oplevelse, og da det ikke helt er tilfældet, er min skulderklap at det er vigtigt for deres forbedring af rengøringssystemet.
Fedt! Men havde hellere haft rene håndklæder og rengjort værelse!

Et lille fif til fremtidige rejsende. Der ligger en hyggelig café tæt ved hovedindgangen, på den anden side af gaden, der er afstressende, lækker, hyggelig, og væsentlig billigere end morgenmaden på Comwell.

Dato for ophold: juni 2024
Rejsetype: Rejste som par
2  Tak, Mette V
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 18. juni 2024

Min kone og jeg checkede ind hos jer d. 15. juni til en enkelt overnatning. I receptionen spurgte jeg medarbejder A ind til parkering i kælderen. Jeg fik at vide at jeg enten kunne betale via jer, eller via EasyPark som dog tog et gebyr. Med et tydeligt indtryk af at det ville være billigere at booke og betale parkering via jer, så valgte jeg dette. Et valg, jeg senere bitterligt fortrød.

For senere på aftenen havde jeg brug for at forlade hotellet kortvarigt, ca. ½ time. Da jeg kom tilbage var der ingen ledige p-pladser i parkeringskælderen, kun til elbiler. Da jeg gik ind i receptionen, og forklarede dette for medarbejder B, så fik jeg besked om at ”det er en offentlig parkeringsplads, vi har INTET med den at gøre”. Lidt besynderligt, da medarbejder A få timer tidligere ikke havde nogen problemer med at opkræve penge for selvsamme parkering. Jeg fortsatte min søgen i parkeringskælderen efter en parkeringsplads, uden held. Jeg vendte tilbage til receptionen, og talte med medarbejder A, forelagde situationen, og fik ordret samme svar: ”det er en offentlig parkeringsplads, vi har INTET med den at gøre”. Det virkede nærmest som en indstuderet replik til jeres gæster. Jeg blev med slet skjult arrogance henvist til et andet parkeringshus i nærheden, hvor jeg naturligvis skulle betale for min parkering igen. Efter nogen diskussion frem og tilbage, så blev jeg præsenteret for muligheden for at tale med en supervisor. Jeg spurgte så om det da ville ændre jeres opfattelse!? Jeg fik så nogle flabede kommentarer med om, at med min attitude, så ville jeg i hvert fald ikke få noget ud af det. Jeg valgte herefter at forlade receptionen, med en undren over at I ansætter folk med en så flabet og uforskammet tilgang til jeres gæster.

Næste dag ved udcheckning talte min kone så med medarbejder C. Og fik igen præcis samme indstuderede bortforklaring: ”det er en offentlig parkeringsplads, vi har INTET med den at gøre”.

Med en sikker forvisning om, aldrig nogensinde at vende tilbage til dette hotel, eller nogen af Comwells andre hoteller, så forlod vi stedet.

Jeg synes det er bemærkelsesværdigt at I frasiger jer ethvert tilhørsforhold til den førnævnte parkeringskælder. Dette på grund af følgende fakta:
• Ved nedkørsel til p-kælderen mødes man af et skilt med teksten ”Welcome to Comwell Copenhagen Portside”
• Samtlige udgange fra p-kælderen er Comwells reception (hvis man da ikke går op ad rampen)
• På jeres egen hjemmeside vedrørende pågældende hotel skriver I ordret ”parkering i hotellets parkeringskælder”
• Af betalingsdetaljerne på mit kontoudtog fremgår det at jeg har betalt 195 kroner til ”Comwell Copenhagen Por(tside) Nordhavn Danmark”
• Parkeringen er bestilt, købt og betalt hos JER, ingen andre

Det er muligt at det ér en offentlig parkeringsplads. Men henset til ovenstående, så har I godt nok tætte bånd og ejerfornemmelser til den!

Jeres meget lidt kundemindede personale oplyser at det er en offentlig parkeringsplads. Men jeg tænker at I næppe henviser jeres gæster til parkering hos et andet firma uden at få kommission. Det bekræftes jeg i, da I kun sælger 24 timers billetter, uanset hvornår folk ankommer eller har checkout. Vi blev for eksempel opkrævet for parkering frem til d. 16. juni kl. 17.33 – 6½ time efter checkout. Det kunne være gjort langt billigere via EasyPark, hvor vi kun ville have skullet betale for den faktiske tid, vi holdt der. Men I har ingen skrupler med at sælge p-pladser, I ikke råder over og som I ikke kan garantere jeres gæster at bruge. Havde vi ved ankomst holdt udenfor hotellet, købt parkering hos jer, for derefter at konstatere at der ingen ledige p-pladser var, så havde vi jo fået samme besked. ”Vi har intet at gøre med det”… Det grænser til bedrageri, når man sælger en vare eller ydelse som man enten ikke kan eller vil levere.

En hurtig søgning på Google viser også at det langt fra er første gang at I sjofler jeres gæster ved at sælge dem parkering i ”jeres” parkeringskælder” – for derefter at benægte ethvert tilhørsforhold til samme.

Dette handler ikke om de 195 kroner, jeg betalte for en ydelse, I ikke kunne eller ville levere. Jeg er ligeglad med dem. Jeg skal i stedet med glæde vise jer hvor meget dårlig omtale I kan få for de 195 kroner. For det handler om princippet i at I bevidst bedrager jeres gæster.

Og så en lille sidebemærkning:
Når man tjekker ind på et 4-stjernet hotel, så forventer man ikke at finde hår og afklippede negle ved håndvasken. Ulækkert!!!

Værelsestip: Stay away!
Dato for ophold: juni 2024
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, TommyT1945
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 14. juni 2024 fra mobile enheder

Elendig booking når man ringer direkte. Alt for lidt borde til morgenmad og mangel på personale til at Ryde af.. personale i reception frække og i deres tone.
Kommer aldrig der mere, Comwell når det bare er dårligst og for dyrt.. ta jer sammen

Værelsestip: Pas på med at holde uden for ved hotel, der er meget kryptiske regler med parkering som ingen forstår, og parkerings vagter er på Max ..
Dato for ophold: juni 2024
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, Go46209920490
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 14. maj 2024 fra mobile enheder

Fantastisk ophold med god mad og drikkevarer.
Værelserne var rummelige og rene.
Beliggenheden er fuldstændig i top og der ligger mange caféer og restauranter i nærheden.
Metro stationen Orientkaj er 5 min gå gang.
Tak for den gode service af Supervisor Sophie.

Dato for ophold: maj 2024
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Serkan T
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Se flere anmeldelser