“Et besøg værd”

Prisklasse: 10 US$ - 24 US$
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 1. maj 2022

Fantastiske italienske pizza'er, gode råvarer. Virkelig veltilberedte. Gode vine til maden. Kan bestemt anbefales

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, Birgitbp

Anmeldt 15. april 2022

Du finder ikke bedre pizza og venligere betjening i København. Særligt skønt at sidde ude om sommeren i solen. Und dig selv at besøge og få noget fantastisk mad

Tak, evamE7436TG
Anmeldt 9. april 2022 fra mobile enheder

Igen må jeg sige, Københavns bedste pizzaer - bedste italienske originalitet!!!
Vi kan slet ikke holde is væk!!!

Dertil sjal nævnes at det glutenfri valgmuligheder fra mad til drikkevarer er fantastisk! Kan kraftigt anbefales!!

Tak, casper16feb
Anmeldt 4. april 2022

Vi faldt tilfældigt over C'ho Fame og 'tog chancen'. Det var vi glade for. En super hyggelig restaurant, hvor der er nærværende og god service. Vi tog de 4 forretter for at prøve lidt forskellige, og maden smagte super godt - særligt set i forhold til prisen og til det udvalg, vi kunne se hos de nærtliggende restauranter. Hermed anbefalet.

Tak, 267andersm
Anmeldt 28. marts 2022

Det skønneste lille sted i København. Smilende og nærværende betjening og den bedste pizza jeg nogensinde har fået.
Helt klart et besøg værd!

Dato for besøg: marts 2022
Tak, F2752WQannes

Rejsende, der kiggede på C´ho Fame, kiggede også på

Har du været i C´ho Fame? Fortæl om dine oplevelser!