“HELT FANTASTISK!”

C´ho Fame
Kvarter: Indre By
Kvarter: Indre By
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg har fået vores del pizzaer, men det her var de bedste pizzaer vi til dato har fået. Det er uden tvivl et besøg værd, og det er bestemt ikke sidste gang vi kommer. Sødeste personale og den bedste mad!

1  Tak, Mads T

Anmeldt 20. juli 2021 fra mobile enheder

Helt igennem fantastisk fra start til slut.
Blev mødt af en meget imødekommende værtinde og selv om der var travlt, følte vi os velkomme fra første øjeblik.
Vi bestilte alle pizzaer, de to glutenfri.
De var virkelig super lækre, så vi et kort øjeblik glemte vi var i dk og kke i Italien.
Rammerne, betjeningen, maden, alt er til et 13 tal.
Intet at sætte en finger på. Kommer helt sikkert igen, meget snart!
Kan kun anbefales.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, KAmmentorp1974
Anmeldt 22. juni 2021 fra mobile enheder

Super hyggeligt lille sted med virkelig god mad. Vi kan anbefale de lækre sprøde pizzaer og cremede lasagner. Stedet ligger i en lille hyggelig gade med en masse liv at sidde og følge med i.

Dato for besøg: maj 2021
2  Tak, Dinoine
Anmeldt 16. maj 2021 fra mobile enheder

Vi har ikke før fået lasagne, der på den måde var både spændende, velsmagende og lækkert. Mega fin oplevelse. Og så napolitanske pizzaer der virkelig var lavet rigtigt.
Sammen med sød og behagelig betjening, så var det en rigtig god oplevelse for hele familien.

Dato for besøg: april 2021
Tak, kaspera350
Anmeldt 9. maj 2021 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse både med velsmagende mad, lækre desserter og kaffe! Især pizzaen Manfrina og desserten Cannoli siciliani er utrolig gode!

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, tinalilia

Rejsende, der kiggede på C´ho Fame, kiggede også på

Har du været i C´ho Fame? Fortæl om dine oplevelser!