“Ingen negativ at sige...”
Anmeldelse af Klokken København

Klokken København
Kvarter: Det indre Vesterbro
Beskrivelse: At Klokken you can look forward to traditional, Danish food based on good craftsmanship. Here we focus on the classics of Danish cuisine by being true to our roots and making use of the best ingredients.
Anmeldt 9. august 2021

Vi var 4 kvinder derinde og spise - og ingen af os har noget negativt at sige! Jeg har selv været der før, men det var første gang (og bestemt ikke sidste) for de andre 3. Vi fik fantastisk dejlig mad og vin i skønne omgivelser, og den service Klokken's personale tilbyder, er udover alle forventninger. Specielt stor tak til vores tjener Mads for at give os en fantastisk service og aften.

Derudover ligger Klokken i KBH helt perfekt, om det er en hverdag man besøger det eller en weekend, hvor man skal videre bagefter.

Stor anbefaling herfra :)

Tak, 991desire_r

Anmeldt 7. august 2021

Fik dels smørrebrød ad libitum og dels 2 x "Klokken halv". Alt til vores fulde tilfredshed. God beliggenhed ved siden af Tivolis hovedindgang og et godt udgangspunkt for en tur i Hovedstaden. Alt i alt overordentlig godt.

Tak, JanIsager
Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

En rigtig god madoplevelse i skønne omgivelser. Vi blev taget godt imod af personalet, som ydet sit, for at gøre besøget nemt og overskueligt for os kunder. Maden levede op til vores forventninger, og mere til. Det var lækkert, smagte fantastisk og vi gik mættet derfra.
Det var ikke vores sidste besøg på Klokken.

Tak, MarianneP239
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte Klokken i København en eftermiddag og blev mødt af en sød jysk tjener. Vi fik to stykker smørrebrød hver - stegt sild, fiskefilet, frikadeller og roastbeef. Alt meget friskt og velsmagende.

Tak, viviolsen
Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Vi var et større selskab på Klokken og kan kun give stedet mine bedste anbefalinger. Det er centralt placeret mellem hovedbanegården og Rådhuspladsen, så det er nemt at komme til og fra. Lokalerne er hyggelige med moderne indretning.

Vi fik smørrebrød og det var virkelig lækkert. Har tidligere besøgt deres restaurant i Aarhus, hvor jeg har prøvet andre retter der også var super lækre. Personalet var søde og imødekommende, så det er bestemt ikke sidste gang vi kommer på besøg.

Kan i øvrigt anbefale at prøve nogle af de utrolig spændende Snaps de har på kortet

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Søren R

Rejsende, der kiggede på Klokken København, kiggede også på

Har du været i Klokken København? Fortæl om dine oplevelser!