“Der går vi ind igen!”

Little Brother
Få mad leveret
Prisklasse: 14 US$ - 71 US$
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Little Brothers vision is to create an environment where quality pizza and cocktails meet. Both parties and takeaway guest can enjoy classic italien cocktails in wonderful surroundings where the italien atmosphere is everything.
Anmeldt 20. september 2022 fra mobile enheder

Sygt god pizza! Wauv det var lækkert. Kom forbi og gik ind. Fin service trods vores begrænsede italienske kompetencer.

Dato for besøg: september 2022
Tak, Michael-CPH-DK

Anmeldt 20. august 2022 fra mobile enheder

Skønt lille sted som laver pizzaer som i Napoli, dvs tynd bund og sprød skorpe. Masser af smag, prøv deres Spizy. Value for money og utroligt at du kan få så gode pizzaer til den pris tæt på Nørreport

Dato for besøg: august 2022
Tak, christianb866
Anmeldt 9. februar 2022

Vi fik 3 retter: burrata, pizza og tiramisu. Alting smagte fantastisk og betjeningen var også rigtig god. Tilmed fin pris. Den eneste grund til at jeg ikke giver 5 stjerner er, at musikken derinde var alt for høj. Jeg har ingen klage til genren, det er fedt og autentisk at der kun kører italiensk musik, men skru' en tand ned, så er det perfekt. På den anden side, hvis man ved at man skal i byen bagefter (da de også har gode drinks derinde) så er musikken jo ikke noget problem.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, nataschap2016
Anmeldt 6. november 2021 fra mobile enheder

Napolitanske pizzaer er med meget blød bund, viser det sig. Til gengæld manglede den salt og den lovede parmesanost.
Tiramisuen var til gengæld rigtig god.

Dato for besøg: november 2021
Tak, Vacation51949937777
Anmeldt 3. maj 2021

Det er det mest hyggelige sted, jeg nogensinde har besøgt i København! Maden var utrolig lækker og det er noget man absolut skal prøve! Man blev mødt af de sødeste mennesker og man kommer ind til et smukt sted.

Virkelig god oplevelse

Dato for besøg: maj 2021
Tak, jasmincyano

Rejsende, der kiggede på Little Brother, kiggede også på

Har du været i Little Brother? Fortæl om dine oplevelser!