“God mad!”
Anmeldelse af Little Brother

Little Brother
Prisklasse: 14 US$ - 70 US$
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Little Brothers vision is to create an environment where quality pizza and cocktails meet. Both parties and takeaway guest can enjoy classic italien cocktails in wonderful surroundings where the italien atmosphere is everything.
Anmeldt 9. februar 2022

Vi fik 3 retter: burrata, pizza og tiramisu. Alting smagte fantastisk og betjeningen var også rigtig god. Tilmed fin pris. Den eneste grund til at jeg ikke giver 5 stjerner er, at musikken derinde var alt for høj. Jeg har ingen klage til genren, det er fedt og autentisk at der kun kører italiensk musik, men skru' en tand ned, så er det perfekt. På den anden side, hvis man ved at man skal i byen bagefter (da de også har gode drinks derinde) så er musikken jo ikke noget problem.

Dato for besøg: februar 2022
Tak, nataschap2016

Anmeldt 6. november 2021 fra mobile enheder

Napolitanske pizzaer er med meget blød bund, viser det sig. Til gengæld manglede den salt og den lovede parmesanost.
Tiramisuen var til gengæld rigtig god.

Dato for besøg: november 2021
Tak, Vacation51949937777
Anmeldt 3. maj 2021

Det er det mest hyggelige sted, jeg nogensinde har besøgt i København! Maden var utrolig lækker og det er noget man absolut skal prøve! Man blev mødt af de sødeste mennesker og man kommer ind til et smukt sted.

Virkelig god oplevelse

Dato for besøg: maj 2021
Tak, jasmincyano
Anmeldt 28. november 2020 fra mobile enheder

Super god pizza!
Gode italienske pizzaer, rart personale og solide drinks!
Høj musik og dårlig akustik, så hvis man ønsker en romantisk middag, så er take-away nok den bedste løsning.

Dato for besøg: november 2020
Tak, karovv
Anmeldt 25. november 2020

Vi er glode for Trattoria Sud, men hvis det skal gå lidt hurtigere, er deres nye skud på stammen et godt bud.
Fantastisk betjening, dejlige velsmagende pizzaer, akkompagneret af gode cocktails. What’s not to like? Vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: november 2020
Tak, DKMACA

Rejsende, der kiggede på Little Brother, kiggede også på

Har du været i Little Brother? Fortæl om dine oplevelser!