“Super god pizza! Gode italienske”
Anmeldelse af Little Brother

Little Brother
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Little Brothers vision is to create an environment where quality pizza and cocktails meet. Both parties and takeaway guest can enjoy classic italien cocktails in wonderful surroundings where the italien atmosphere is everything.
Anmeldt 28. november 2020 fra mobile enheder

Super god pizza!
Gode italienske pizzaer, rart personale og solide drinks!
Høj musik og dårlig akustik, så hvis man ønsker en romantisk middag, så er take-away nok den bedste løsning.

Tak, karovv

Anmeldt 25. november 2020

Vi er glode for Trattoria Sud, men hvis det skal gå lidt hurtigere, er deres nye skud på stammen et godt bud.
Fantastisk betjening, dejlige velsmagende pizzaer, akkompagneret af gode cocktails. What’s not to like? Vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, DKMACA
Anmeldt 22. november 2020

Sindssygt god betjening og muligvis den bedste pizza jeg har fået i meget lang tid. Derudover laver de virkelig gode drinks. Jeg kommer tilbage

Tak, 997linef
Anmeldt 6. november 2020 fra mobile enheder

Nyåbnet. Og heldigvis bor vi lige rundt om hjørnet.
Deres pizzaer er fantastiske. Både “Blanc” og “Rosso” - dvs. med og uden tomatsovs. Alle bagt i en åben-ild-ovn. Hvor alle pizzaer får den der lige tilstrækkelig brændte smag.
Må jeg anbefale “Spicy”
Deres signatur er en juicy og veltillavet cocktail der passer fint til pizzaen.
Men afslut lige det fantastiske måltid med en himmerigs Nutella pizza. Lyder lidt mærkelig. Det er det også første gang. Derefter er du solgt.

Kig forbi. Vi ses.

1  Tak, gittebo
Anmeldt 3. november 2020 fra mobile enheder

Ejerne af SUD har åbnet en pizza bar - pizzaerne er lavet i ægte stenovn og det smages. Bundene er papirstynde som de laves i Syditalien og fyldet er så lækkert at englene synger mens det smelter i munden. Jeg vil mene at området omkring Nansensgade har fået et nyt fantastisk pizzasted. Stedet er perfekt til en skøn aften i familie eller venners lag - hvis man vil have en uformel aften med gode cocktails og pizza. Prisen er yderst okay for kvaliteten. Og serveringen er charmerende og imødekommende - præcis som på Restaurant SUD. Så SUD kan godt være stolt af sin “Little Brother” - som helt klart kan gå hen og blive et sted hvor unge som gamle mødes i festligt Syditaliensk pizza og cocktail fest.

2  Tak, sararazak67

Rejsende, der kiggede på Little Brother, kiggede også på

Har du været i Little Brother? Fortæl om dine oplevelser!