“Vanvittig god frokost oplevelse !”
Anmeldelse af Restaurant Carl Nielsen

Restaurant Carl Nielsen
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Vores smukke gamle, skæve og hyggelige restaurant ligger i en bygning fra 1716, som den danske komponist Carl Nielsen boede i sammen med sin hustru i 1906. Deraf navnet på restauranten. Vores frokostrestaurant har dansk smørrebrød på kortet traditionelt med et moderne tvist. Kvaliteten er høj og, vi laver alt fra bunden.
Anmeldt 15. august 2020 fra mobile enheder

En nystartet frokostrestaurant i hjertet af København.
Vi blev taget godt imod og guidet gennem skønne smagsoplevelse de næste 2 timer. Meget venlig og imødekommende betjening.
5 stjernet oplevelse - med held og Lykke fremadrettet herfra

Tak, 8711cph
Daydream53351378644, Ejer hos Restaurant Carl Nielsen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. august 2020

Anmeldt 14. august 2020 fra mobile enheder

Restauranten ligger i det hyggeligste gamle, skæve københavnerhus tæt på Nyhavn - og serverer danske smørrebrødsklassikere på højt niveau. Vi fik tre slags sild, husets æg & rejer, tatar og ost og en flaske Chablis. Alt strålede af kvalitet og gode råvarer, og det hele blev serveret med venlighed og engagement. Kan virkelig anbefales!

1  Tak, karenlJ4502AE
Daydream53351378644, Ejer hos Restaurant Carl Nielsen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. august 2020

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Virkelig lækkert og anderledes i udtryk og smag. Vi fik hhv. lakridssild og peberrodssild, kartoffelmad, “fish ‘n chips”, leverpostej og ost, og det hele kan klart anbefales! Specielt sildene og kartoffelmaden var fremragende og nytænkt. Fantastisk betjening og skønt med et par borde udendørs også. Tak for dejlig mad!

Tak, 173lisettet
Daydream53351378644, Ejer hos Restaurant Carl Nielsen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2020

Anmeldt 31. juli 2020

Deres peberrods sild var fantastisk, ligeså lakrids sild, jeg ved ikke hvad de har gjort, men silden havde en fantastisk 'bid' så dejligt, betjeningen var fantastisk det anbefales .. Vi tog et glas rose til, som var dejlig..

Tak, 930allanl
Daydream53351378644, Ejer hos Restaurant Carl Nielsen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2020

Anmeldt 24. juli 2020

Rigtig dejlig smørrebrød på en moderne måde! Virkelig god kvalitet og klart anbefalelsesværdig, samt meget behagelig betjening!!

Tak, ThomasR80dk
Daydream53351378644, Ejer hos Restaurant Carl Nielsen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. juli 2020

Tusinde tak for anmeldelsen. Det betyder meget for os.

Rejsende, der kiggede på Restaurant Carl Nielsen, kiggede også på

Har du været i Restaurant Carl Nielsen? Fortæl om dine oplevelser!