“Helt helt fantastisk sanseoplevelse som får mine bedste anbefalinger”
Anmeldelse af Keyser Social

Keyser Social
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Keyser Social arbejder vi allerhelst udenom normer og forventninger. Med afsæt i Fjernøsten og referencer til det nordiske køkken gør vi en dyd ud af at servere mad, der er en fryd for både øjne og smagsløg.
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Helt igennem gennemført! Det hele spillede lige fra man træder ind og bliver modtage af de meget søde og opmærksomme tjenere. Indretning, madden og personale er der ik en finger at sætte på. Fortsæt stilen og i vil få stor succes.

Tak, Tina S

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Elsker et sted der holder fast i konceptet. Fantastisk service, af en super sød svensk pige der havde sin første vagt…. Lækkert mad, dejlige omgivelser og en atmosfære der er udsøgt. De varmeste anbefalinger fra en jyde der med glæde kommer igen.

Tak, 717klausm
Anmeldt 3. august 2021 fra mobile enheder

Gennemført madoplevelse, en rejse igennem det asiatiske køkken, hvor smagssanserne i den grad kommer i spil.
Portions anretninger, som giver en tilpas mæthed, når man forlader restauranten.
Maden lod ikke vente på sig, tods en fyldt restaurant. Personalet satte prikken over i'et, som hele tiden stod til rådighed og præsenterede maden, så den blev endnu mere indbydende.
Glæder mig til næste besøg

Tak, MarianneP239
Anmeldt 2. august 2021

Hyggelig restaurant tæt ved Nørreport Station. Vi var blevet anbefalet stedet, og det levede fuldt op til vores forventninger, med super lækker mad og super god betjening. Mange spændende retter som bestemt kan anbefales.

Tak, Peter L
Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig lækker mad. Der er stor smag i alle retter. Vi fik Omakase som man kan få om søndagen 13 serveringer som kokken vælger. Selv vores børn synes stort set alt var lækkert. Det kan klart anbefales!

Tak, 882metteh

Rejsende, der kiggede på Keyser Social, kiggede også på

Har du været i Keyser Social? Fortæl om dine oplevelser!