“En meget inspirende sammensætning af mad fra Østen”
Anmeldelse af Keyser Social

Keyser Social
Reservér bord
tir. 20/10
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Keyser Social arbejder vi allerhelst udenom normer og forventninger. Med afsæt i Fjernøsten og referencer til det nordiske køkken gør vi en dyd ud af at servere mad, der er en fryd for både øjne og smagsløg.

Noget af det bedste Asian Fusion mad i København. Yderst behaglig service og dejlige omgivelser. Et sted man har lyst til at besøge flere gange.

Tak, jacobaug1986

KÆMPE ANBEFALING: 13 super lækre serveringer, af den kaliber til den pris er et super bargin. Læg dertil super stemning fra et totalt veloplagt tjener team, super lækre lokaler og priser på vin og drinks, der også yderst rimelige. Ikke noget at sige til at KS var fyldt - selv på en søvning september søndag.
Vi har allerede anbefalet den, og kommer helt sikkert igen - snart.

Tak, TGorrissen
Anmeldt 14. september 2020

Første besøg på Keyser Social, men bestemt ikke det sidste. Vores bord var ikke helt klar da vi kom, men lynhurtigt blev der gjort klar et andet sted, så vi ikke skulle stå og vente. Vores tjener, Carsten (aka Kølle) var helt fantastisk hele aftenen igennem. Det var som at være på besøg hos gode venner. Vi fik en grundig gennemgang af menukort og vinkort og samtidig lige en lille historie med på vejen om de forskellige dele af menuen. Afslappet og hyggelig stemning, virkelig god service og bare en aften vi sent vil glemme, TAK Keyser Social - vi ses snart igen!

1  Tak, Xness
Anmeldt 12. september 2020

Det bedste asiatiske jeg har fået nogensinde! Tak til Carsten for god service og sjove anekdoter
Vi kommer igen!

1  Tak, sarahkK624OH
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk og spændende mad, god service, skønne omgivelser. Tak til Karsten for fantastisk rådgivning og service!

Tak, annehR7780KY

Rejsende, der kiggede på Keyser Social, kiggede også på

Har du været i Keyser Social? Fortæl om dine oplevelser!