“Fantastisk mad, service og stemning”
Anmeldelse af Keyser Social

Keyser Social
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Keyser Social arbejder vi allerhelst udenom normer og forventninger. Med afsæt i Fjernøsten og referencer til det nordiske køkken gør vi en dyd ud af at servere mad, der er en fryd for både øjne og smagsløg.
Anmeldt 19. august 2020

Virkelig lækker mad, fik den bedste tun, jeg nogensinde har smagt. Super betjening, tilpas hyggelig og opmærksom og alligevel privat. Vi skal helt klart tilbage og smage den helt store menu, denne gang fik vi deres ti retter. det var helt perfekt.

Tak, 229Bente

Anmeldt 18. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad - fantastiske cocktails - fantastisk betjening - fantastisk indretning. Kan kun sige wauw!

Tak, 978kiah
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Endnu en gang en helt igennem god oplevelse ! Jeg kommer med glæde igen da man simpelthen bare føler sig velkommen og maden er lige i øjet !

Tak, Catte0
Anmeldt 14. august 2020

super lækker mad, super betjening. vi havde ingen forventninger og kom derfra med en fantastisk oplevelse.

Tak, irisisabellae
Anmeldt 13. august 2020

Jeg har rejst en del i Asien og havde derfor høje forventninger...
Vi fik deres 13 serveringer.
Wauw for en oplevelse!!
Smukke lokaler, personlig betjening og fantastisk autentisk mad. Keyser levede absolut op til alt hvad jeg havde håbet på!

Tak, amandafalck

Rejsende, der kiggede på Keyser Social, kiggede også på

Har du været i Keyser Social? Fortæl om dine oplevelser!