“Wauw for en oplevelse!”

Reservér bord
fre. 27/11
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Keyser Social arbejder vi allerhelst udenom normer og forventninger. Med afsæt i Fjernøsten og referencer til det nordiske køkken gør vi en dyd ud af at servere mad, der er en fryd for både øjne og smagsløg.
Anmeldt 13. august 2020

Jeg har rejst en del i Asien og havde derfor høje forventninger...
Vi fik deres 13 serveringer.
Wauw for en oplevelse!!
Smukke lokaler, personlig betjening og fantastisk autentisk mad. Keyser levede absolut op til alt hvad jeg havde håbet på!

Tak, amandafalck

Anmeldt 10. august 2020

Det bedste fra det asiatiske køkken serveret family style. Alt maden var veltilberedt og med massere af smag. Et køkken der ikke begrænser sig til et land, men i stedet vælger deres favoritter fra forskellige lande. Det giver en unik smagoplevelse i lækre omgivelser.
Servicen var desuden helt i top fra start til slut! Alle tjenere var utrolig servicemindede, nærværende og var med til at give hele selskabet en fantastisk aften.

Tak, Errebo87
Anmeldt 4. august 2020

Mit besøg på Keyser Social står øverst på min top 3 liste over bedste madoplevelser nogensinde. Personalet er bedre end bedst, og jeg følte mig virkelig velkommen og godt behandlet. Maden er i en liga for sig selv, og prisen er hvor alle kan være med. JEg kan kun anbefale Keyser Social til andre - der kommer jeg ihvertfald igen!!

Tak, patricknO1205DW
Anmeldt 3. august 2020

Fra start til slut var Keyser Social en stor oplevelse. Jeg har sjældent fået så vilde smagsmæssige oplevelser, og det var vi enige om rundt om bordet. At se folk lukke øjnene og bare nyde indtrykkene er sjældent... Derudover er betjeningen skøn og stedet hyggeligt. Kan også varmt anbefale husets forskellige cocktails, som går rigtig godt til maden (vin er svær til asiatisk mad med smæk på smagene). Vi kommer helt sikkert igen!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, H854XEmarting
Anmeldt 3. august 2020

Service var i top og personlig - maden var super lækker og der var bare god stemning i hele restauranten. Tjenerne gjorde meget ud af at gå rundt og hygge ved bordene og man kunne mærke at de var glade og der var god stemning i mellem personalet.
Fungerer både til date Night eller med veninderne! Kommer helt sikkert snart igen.

Tak, IdaWad

Rejsende, der kiggede på Keyser Social, kiggede også på

Har du været i Keyser Social? Fortæl om dine oplevelser!