“Ny favorit i København”

Reservér bord
man. 30/11
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Keyser Social arbejder vi allerhelst udenom normer og forventninger. Med afsæt i Fjernøsten og referencer til det nordiske køkken gør vi en dyd ud af at servere mad, der er en fryd for både øjne og smagsløg.
Anmeldt 31. juli 2020

Vanvittigt godt mad og fantastisk god service. Nyt favorit sted i København! Smagfuldt mad og dygtige og humoristiskte tjenere.

Tak, cacacacarina

Anmeldt 31. juli 2020

Super lækker oplevelse, med mange fantastiske serveringer og smage. Betjeningen var nærværende og kompetent. Fed indretning og god placering. Vi kommer helt sikket igen

Tak, nicholaib2014
Anmeldt 28. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn madoplevelse. Man mærker glæden og entusiasmen det øjeblik man træder ind af døren. Klar anbefaling herfra.

Tak, JJsays
Anmeldt 27. juli 2020

Fantastisk mad oplevelse, det er længe siden vi har fået noget, så godt af den kvalitet, og serveringen var i tip top. Vi var vældige glade og mætte , efter 13 retters menuen.
Kan varmt anbefales og deres priser er utrolige lave .-)
Vil snart komme igen :-)
Tak for en uforglemmelig aften.

Tak, VibberGL
Anmeldt 26. juli 2020

Fantastisk mad præsenteret med stor passion og begejstring. Fra første sekund følte man sig i godt selskab, og maden blev præsenteret med øje for detaljen.
Vi kommer helt sikkert igen :-)

Tak, Eva P

Rejsende, der kiggede på Keyser Social, kiggede også på

Har du været i Keyser Social? Fortæl om dine oplevelser!