“Min kæreste og jeg havde en”
Anmeldelse af Keyser Social

Keyser Social
Reservér bord
ons. 5/8
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Keyser Social arbejder vi allerhelst udenom normer og forventninger. Med afsæt i Fjernøsten og referencer til det nordiske køkken gør vi en dyd ud af at servere mad, der er en fryd for både øjne og smagsløg.

Min kæreste og jeg havde en fantastisk aften med 13 retters menu og tilhørende vinmenu. Både mad og service var i topklasse! En ekstra tak til vores MEGET dygtige og professionelle tjener, jeg mener hed Mads, der gjorde oplevelsen til noget helt særligt. Vi kommer helt sikker igen!

Tak, LHarbo

Vi var 20 gæster på Keyser Social igår i forbindelse med vores årlig sommerfest i firmaet. Alle var henrykte over stedet, lige fra indretningen, til maden og servicen. Kan varmt anbefales

Tak, henrikakselbo

Super lækker mad - høj værdi for pengene. God og venlig betjening. Lækker indretning. Vi kommer klart igen!

Tak, ACTJOR

Super oplevelse med fantastisk mad i hyggelige omgivelser. Personalet var venlige og havde god viden og både maden og vinen. Alt i alt en perfekt aften

Tak, Kentine96
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Helt igennem fantastisk oplevelse!
Super hyggeligt indrettet lokale. Tjenerne var meget imødekommende og i dejligt humør. Vi tog den store tastning menu og fik en lækker tour rundt i det asiatiske køkken.
Vi ses snart igen!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 891runel

Rejsende, der kiggede på Keyser Social, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Keyser Social? Fortæl om dine oplevelser!