“Helt igennem fantastisk oplevelse!”
Anmeldelse af Keyser Social

Keyser Social
Reservér bord
tor. 13/8
20:00
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hos Keyser Social arbejder vi allerhelst udenom normer og forventninger. Med afsæt i Fjernøsten og referencer til det nordiske køkken gør vi en dyd ud af at servere mad, der er en fryd for både øjne og smagsløg.
Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Helt igennem fantastisk oplevelse!
Super hyggeligt indrettet lokale. Tjenerne var meget imødekommende og i dejligt humør. Vi tog den store tastning menu og fik en lækker tour rundt i det asiatiske køkken.
Vi ses snart igen!

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 891runel

Anmeldt 29. juni 2020

Keyser Social er et sted, du ikke må snyde dig selv for.
Servicen er I top - tjenerne er opmærksomme, men uden det bliver for meget.
Maden er lækker anrettet, smager er eminent og intet skuffer igennem de 10 serveringer
Lokalerne, de taler for sig selv - meget smuk og anderledes indretning, og man føler sig utrolig godt tilpas, hvor end man er placeret i resturanten.

Vi havde en af de bedste madoplevelser her - så tag endelig for - det er virkelig godt!

Tak, Carina K
Anmeldt 28. juni 2020

Hvor er det fedt med en restaurant der byder ind med noget nyt i København! Alt fra indretning til maden og servicen spiller bare.
Maden er en oplevelse, som ikke fås andre steder! Ganske enkelt! Konceptet omkring sharing food er super hyggeligt og retterne er spot on. Særligt deres tun, hummer på riskiks, risotto er vanvittigt lækre, for ej at forglemme deres panang! Wow..

Tag derhen, hvis I vil prøve delikate retter, der er kræset om, samtidig med at de kompetente tjenere rent faktisk er opmærksomme og bidrager til en dejlig aften for dig selskab!

5 kæmpe store fede stjerner herfra!

Tak, ditsk
Anmeldt 19. juni 2020

Det var en sindssygt lækker oplevelse på alle måder og man får virkelig noget for pengene.

* Atmosfære og service i en klasse for sig
* Behagelig akustik og belysning - De mørke farver og belysningen gør at man holder
fokus på maden og selskabet man befinder sig i.
* Maden var fantastisk - også visuelt.

Tak for en fantastisk aften.

Tak, larsbR3422GN
Anmeldt 16. juni 2020

Fremragende all over - utrolig lækker og velsmagende mad og drikke - både vinmenu og super lækre cocktails -, virkelig stilet indretning, og nok det mest professionelle og underholdende personale i byen. En oplevelse jeg ikke ville være foruden!

Tak, AmandaO2514

Rejsende, der kiggede på Keyser Social, kiggede også på

Frederiksberg, København

Har du været i Keyser Social? Fortæl om dine oplevelser!