8 personer kigger på dette hotel
Priceline300 US$
travelup.com313 US$
getaroom.com338 US$
Anmeldt d. 30. april 2022 fra mobile enheder

Skønt hotel med fantastisk beliggenhed. Meget søde og serviceminded personale. Vi var heldige, at få en parkerings plads lige uden for døren og da vi rejste, hjalp “Frederik” os ud med bagagen. Han var så sød, at han endda hjalp med en skade vi havde på bilen efter påkørsel af et rådyr. Service ud over det sædvanlige.
Skønt værelse og rigtig dejlig morgenmad. Udover morgenmaden spiste vi både frokost og aftensmad på hotellet (italiensk) og det kan også varmt anbefales. Både god mad og service. Vi kommer snart igen.

Dato for ophold: april 2022
1  Tak, LoneAndersen
Line Jørgensen, Guest Services / Front Office hos 71 Nyhavn Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. maj 2022

Kære Lone
Mange tak for din flotte anmeldelse og anbefaling. Jeg er glad for at læse at værelset og morgenmaden faldt i jeres smag. Tak for de pæne ord om Frederiks service og hjælpsomhed med jeres bil.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen. Med venlig hilsen 71 Nyhavn Hotel Line Jørgensen Assisterende receptionschef

Anmeldt d. 4. april 2022

Hotellet var meget hyggeligt , gamle synlige bjælker , der gjorde en skøn atmosfære .
Smilende personale hele vejen igennem .
Lækkert morgenmad.
Værelset så hyggeligt med hvad der tilhøre , og hold op et flot badeværelse . Vi boede i den bygning hvor værelser var helt nyrenoveret, på 5 etage .
Hvis vi skal bo der en anden gang , skal vi bestille med udsigt til vandet. For det værelse vi havde var der nok ikke 10 m over til næste bygning som også var en del af hotellet . Men vi havde bedt om roligt værelse højt oppe

Værelsestip: Få værelse ud mod vandet, og højt oppe , så må man have en fantastisk udsigt . ved så ikke om det er rolige værelser
Dato for ophold: april 2022
1  Tak, Bente B
Line Jørgensen, Guest Services / Front Office hos 71 Nyhavn Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. april 2022

Kære Bente
Mange tak for din flotte anmeldelse.
Jeg er glad for, at du havde et dejligt ophold hos os, og at værelset faldt i din smag. Tak for de pæne ord om vores personale og vores morgenmad.
Det er muligt at opgradere til et værelse med udsigt til havnen, og jeg beklager hvis dette ikke blev tilbudt til dig ved ankomsten.
Vi håber, at kunne byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 28. marts 2022

Vi havde en forlænget weekend på Nyhavn 71 i forbindelse med vores 25-års bryllupsdag. Det er et virkelig hyggeligt hotel. Alle var så søde og servicemindede. Der stod en flot tillykkehilsen til os på værelset fra hotellet. Morgenmaden var lækker, kokken stod klar til at lave dig en omelet med de ingredienser som du kan lide. Hver aften tilbød hotellet et glas vin og en lille snack i lobbyen.

Tak, 257steffen

Kære Anja og Steffen
Mange tak for jeres flotte anmeldelse af jeres ophold hos os, og tak fordi I valgte os til fejring af jeres specielle dag.
Vi er glade for, at I havde en behagelig oplevelse, og at I nød vores lounge med vin og snack. Også en tak for de pæne ord om vores personale og morgenmaden.
Vi håber, at kunne byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 20. marts 2022

super lækkert hotel med dejlige værelser med gode senge, god rengøring og god service. Lækker frisk morgenmadsbuffet. Personalet er venligt, serviceminded og hjælpsomme. Beliggenheden er i top i forhold til en tur rundt i København.

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, 723anjah

Kære Anja
Mange tak for din flotte anmeldelse af dit ophold hos.
Vi er rigtig glade for at læse, at beliggenheden i Nyhavn er ideelt for turen rundt i København. Mange tak for de pæne ord om vores værelser og morgenmaden, samt ikke mindst om vores personale.
Vi glæder os til, at byde dig velkommen igen.

Anmeldt d. 19. marts 2022

En særlig blanding af gennemført luksus og uformel stemning i historiske rammer, gør ophold på 71 Nyhavn til noget helt særligt. Morgenmaden er i særklasse. Medarbejderne yder behagelig service på højt niveau.

Tak, Ibrandt

Kære Irene
Mange tak for din flotte anmeldelse af dit ophold hos os.
Vi er glade for at læse, at rammerne og beliggenheden af hotellet faldt i din smag. Også en stor tak for de pæne ord om din oplevelse af vores morgenmad, og ikke mindst om vores personales service niveau.
Vi håber, at kunne dig velkommen igen på 71 Nyhavn Hotel.