Anmeldt d. 7. juli 2020

Dette hotel ligger helt perfekt på hjørnet af Nyhavn ud i Københavns Kanaler. Meget sødt personale og skønne værelser med atmosfære og let adgang til alle Københavns seværdigheder. Super af håndtering af morgenmaden i forbindelse med tidens restriktioner

Dato for ophold: juni 2020
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, iqsxg2xgin
Signe Larsen Vazquez, General Manager hos 71 Nyhavn Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære gæst,

Mange tak for jeres venlig tilbagemelding. Jeg har glad for at I har nydt jeres ophold og fået det bedste ud af vores unikke placering.

Vi ser frem til at byde jer velkomne snart igen.

Anmeldt d. 5. juli 2020

Vi havde en rigtig god oplevelse. Hotellet er rigtig fint og ligger fantastisk med super udsigt. Vi elskede vores værelse og var enormt imponerede over de søde medarbejdere, der var utrolig hjælpsomme og fik os til at føle os meget velkomne.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, mariedyhr

Kære gæster,

Tusind tak for jeres skønne tilbagemelding. Jeres søde ord om personalet varmer og det er min fornøjelse at dele dem med hele holdet.

Vi ser frem til at byde jer velkommen snart igen.

Anmeldt d. 16. juni 2020 fra mobile enheder

Havde booket værelset i april, blev ringet op af hotellet pga. covid 19 situationen. De ville høre om vi ville beholde bookningen. Vi fik lov at ombooke værelset, selvom vi havde booket uden mulighed for afbestilling.
Boede i et lækkert værelse med udsigt over Nyhavn og kanalen . Virkelig sød og hjælpsom personale.
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: juni 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, pholde
Signe Larsen Vazquez, General Manager hos 71 Nyhavn Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2020

Kære gæst,

Mange tak for jeres rare tilbagemelding og anbefaling. Vi er rigtig glade for at I har nydt jeres ophold og ser frem til at byde jer velkommen snart igen.

Anmeldt d. 2. juni 2020

Et lækkert sted med ro og charme, og placeringen er ideel lige midt i KBH med adgang til indre by inden for få minutter. Skønne værelser, hvor der er kræset for detaljer og serviceminded personale, der er smilende og imødekommende.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, 662or

Kære gæst,

Mange tak for jeres skønne tilbagemelding. Det glæder os at I har nydt jeres ophold og vi ser frem til at byde jer velkommen snart igen.

Anmeldt d. 25. maj 2020

Fantastisk hotel - bedste service og beliggenhed - skønneste værelse - super rent og lækkert og smuk udsigt. Gå afstand til alt. Hotellet har cykler vi kunne låne. Vi vil helt sikkert komme igen til 71NYHAVN.

Dato for ophold: maj 2020
Tak, Q1551JJkh