Åben i dag: 09.00 - 17.00

fra 5,20 US$
fra 72,48 US$
fra 49,00 US$
Anmeldt d. 16. september 2022

Man kan købe en kombi billet til kr. 160,- og så kan man se De Kongelige Repræsentationslokaler, Det Kongelige Festkøkken, Ruinerne under Christiansborg og de Kongelige Stalde. Skal også lige gøres klart at man ikke kommer på besøg i folketinget m.m. på denne her tur.

Kan anbefales at deltage i den gratis rundtur for en fortælling om historierne i gobelinerne, da de fortæller vildt mange ting. Man kan downloade en audioguide til ens telefon, hvis man ønsker.

Man kan også komme op i tårnet, hvilket er gratis. Kirken har kun åben om søndagen. I juli dog alle dage fra kl. 10-17.

Man kan sagtens bruge 3 timer på stedet. Kan helt klart anbefales.

Hvis man kun har tid til en ting er det helt klart De Kongelige Repræsentationslokaler man skal se.

Dato for oplevelse: september 2022
Tak, sirbech
Anmeldt d. 5. september 2022

Vi besøgte Christiansborg en aften i august, hvor vi blev vist rundt at et medlem af Folketinget, og sluttede af med at spise i Snapstinget. Det er en fantastisk smuk bygning vores folketing har til huse i. Bygningen er smuk både udvendigt og indvendigt, og dens udsmykning er overordentlig smuk.

Dato for oplevelse: august 2022
Tak, Slotsherren
Anmeldt d. 2. april 2022 fra mobile enheder

Vi var idag en størrere flok til rundvisning. Guiden var Helge Sander, han var impornerende, kunne fortælle en masse sjove historier fra hans tid i folketinget. Det tog 1 time og 30 minutter. Ved ankomst bliver du sikkerheds tjekket, som i lufthavne.

Dato for oplevelse: april 2022
Tak, Ellen402
Anmeldt d. 30. september 2021

Et længe ønske om at se Gobelinerne blev opfyldt. Tilfældigvis var der mulighed for en guidet rundvisning. En fremragende guide, meget vidende og entusiastisk med glimt i øjet. Det gav en masse gode vinkler på gobelinerne. De øvrige repræsentationslokaler er også et besøg værd med mange kendte malerier

Dato for oplevelse: september 2021
Tak, GAage
Anmeldt d. 1. august 2021 fra mobile enheder

Super tur med Hamlet Tours ved Rasmus Jarlov.

Kan anbefales hvis man gerne vil vide mere om Christiansborgs historie. Rasmus Jarlov er en meget vidende og god fortæller.

Dato for oplevelse: august 2021
Tak, Leif L