7 personer kigger på dette hotel
128 US$
Book nu, betal under opholdet
112 US$
Vio.com
106 US$
Hotels.com112 US$
Priceline128 US$
Trip.com140 US$

Hyggeligt boutique hotel med en charmerende atmosfære. Værelserne er hyggeligt indrettet og der er hvad man har brug for. Sengen er dejlig blød og man sover godt i den. Personalet er altid smilende og yderst hjælpsomme. Der er i øvrigt også gode parkeringsmuligheder i hotellets baggård. Jeg har boet på hotellet en del gange efterhånden og jeg kommer helt sikkert igen!

1  Tak, Juliemdmunk
Sofie Rasmussen, Markedsføring hos Ibsens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Tusind tak for den gode anmeldelse! Vi er så glade for at du kan lide stemning og atmosfæren på hotellet, og at du nyder at komme tilbage og besøge os. Det er altid en kæmpe succes når vores gæster har lyst til at komme igen, så tusind tak for det! Også en stor tak for de rosende ord om værelserne og vores kollegaer. Det sætter vi stor pris på. Vi glæder os til at se dig igen!

Sofie Rasmussen / Ibsens Hotel

Ibsens hotel er mit "home away from home" når jeg er i København. Super hyggeligt hotel som ikke bare ligner alle de andre - med god atmosfære og super service. Gode - og meget forskellige- værelser med lidt sjæl, fantastisk lobby område... et godt sted at klare de sidste mails... især ved "Wine hour "

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Danish_traveller2

Tusind tak for den flotte anmeldelse! Hvor er vi glade for at du nyder at bo hos os, og at vi kan være dit ”home away from home”. Det betyder alverden at du har lyst til at komme tilbage igen og igen. Vi er glade for, at du kan lide atmosfæren her, og nyder at sidde i vores lobby område. Vi glæder os allerede til at se dig igen!

Anmeldt d. 29. december 2022

Efter ophold på Ibsens Hotel ifm. mit arbejde har jeg følgende keywords:
Dygtige og venlige medarbejdere
Fantastisk indretning, nærmest en ' verden" for sig selv..
Lækker og alsidig morgenmad
Rent og hyggeligt værelse (god seng) med skøn udsigt til gadelivet.
Gratis parkering i lukket gård tæt på
Centralt ift. byliv i centrum og kollektiv trafik

Jeg kommer helt sikkert tilbage, også med familien.

Helle Bjerresgaard
Censor, KP.

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, Cmat22

Tusind tak for den gode anmeldelse og det flotte ord! Hvor er vi glade for at du kunne lide atmosfæren på hotellet, vores Ny Nordisk morgenmad og lokation. Også en stor tak for de rosende ord om vores kollegaer. Vi værdsætter utrolig meget at du har lyst til at komme igen, og vi glæder os allerede til at byde dig og din familie velkommen!

Anmeldt d. 29. december 2022

Meget velbeliggende Især Søernes nærhed er et plus, ligesom centrum ligger blot 5-10 minutters gang fra hotellet Venligt og imødekommende personale, der faktisk lytter når man spørger om noget Vel indrettede værelser Godt læselys Dejligt med te/kaffe faciliteter

Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, eva f

Mange tak for den flotte anmeldelse. Vi er rigtig glade for at du har haft et godt ophold! Hvor dejligt at du kunne lide vores lokation og værelserne. Også en stor tak for de søde ord om vores kollegaer. De gør altid deres allerbedste for at give vores gæster den bedst mulig oplevelse, og vi er så glade for at du lagde mærke til det. Vi håber, at du har lyst til at besøge os igen snart!

Anmeldt d. 9. december 2022 fra mobile enheder

Gode forhold, jeg er meget tilfreds med service og betjening. Jeg anbefaler hotellet. Jeg skulle bare have 2 overnatninger og det passede mig fint med disse rammer. Næste gang jeg har behov for overnatning vælger jeg dette hotel.

Rejsetype: Rejste alene
1  Tak, martinelgaardj
Sofie Rasmussen, Markedsføring hos Ibsens Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. december 2022

Tusind tak for den gode anmeldelse! Vi er rigtig glade for, at du have et godt ophold, og at du har lyst til at besøge os igen. Det er trods alt den bedste ros vi kan få! Vi glæder os allerede til at byde dig velkommen!