Åben i dag: 10.00 - 17.00

fra 13,30 $
fra 31,30 $
fra 54,00 $
Anmeldt d. 16. oktober 2018 fra mobile enheder

Det er flot og sikke mange flotte ting, men virkelig dårligt organiseret og det er ikke til at vide, hvor ting er henne. Derudover er det for dårligt at det koster entre, når det plejer at være gratis.

Dato for oplevelse: oktober 2018
Tak, Anne E
Anmeldt d. 30. september 2018 fra mobile enheder

Mega lækkert! Godt udvalg og hvor er det lækkert, at man kan få kage efter en tur på nationalmusseet.

Tak, Daniel J
Anmeldt d. 30. september 2018 fra mobile enheder

Vi var på Nationalmuseet med min søns første klasse. Vi fik en rundvisning, med den mest fantastiske fortæller. Hun forstod virkelig at fange børnene og endda få dem til at være helt stille.
Bagefter kiggede vi efter lidt kedsomhedsknapper. Også her var der nogle fortællere, som virkelig gjorde det hele interessant på børnehøjde.
Vi sluttede på Smörs kagebord. Helt fantastisk, kæmpe udvalg af friske kager, boller mm. Flere af børnene sagde det var den bedste dag i deres liv :)

Tak, Spis_rejs_lev
Anmeldt d. 16. september 2018 fra mobile enheder

Var her med en veninde som aldrig havde været her før - for mig var det et dejligt gensyn. Vi valgte et par samlinger ud - dansk oldtid og de etnografiske samlinger. Det passede meget godt til et par timers rundtur.
Udstillingerne er fint sat op med luft imellem montrene, god opmærkning og beskrivelse af de enkelte genstande. Du får masser af information om tidsepoker undervejs.

Tak, Lone_Frank_Nielsen
Anmeldt d. 4. september 2018

Nationalmuseet er stort, vælg et område, forbered dig lidt hjemmefra, køb et årskort, så kan du komme igen og igen.

Tak, Lund464