Åben i dag: Lukket

fra 31,30 $
fra 54,00 $
fra 39,20 $
Anmeldt d. 24. januar 2018 fra mobile enheder

Vil på det varmeste anbefale et el bestemt også flere besøg stedet er so prof at den står klar i min hukommelse. Vil bestemt komme igen igen igen

Tak, John B
Anmeldt d. 25. december 2017 fra mobile enheder

Skal ses og opleves! Rundvisning i små grupper i denne 300 kvm lejlighed, der er bevaret fra klunketiden. Imponerende grim smag med gode refleksioner til vores tid fx idealer om kvindens udseende. Dygtig rundviser!
Husk at bestille tid.

Tak, pergammeltoftjepsen
Anmeldt d. 17. august 2017 fra mobile enheder

Her på nationalmuseet er der så meget at opleve for store og små.
At man simpelthen ikke kan nå at gå i detaljer med det hele, man er nød til at komme der flere gange.
Men mit barnebarn var især imponeret af udstillingen fra Egypten.

1  Tak, 28yvonne
Anmeldt d. 29. juli 2017 fra mobile enheder

Museet rummer nogle utroligt flotte samlinger. Især de eskimoiske samlinger er uhyre omfattende og interessante. Desværre er oplysende tekster dårlige, da der mangler flere bogstaver. Ikke godt nok!
Temperaturen i museet er meget høj, så kom ikke i varm påklædning.

Tak, ClausEngholm
Anmeldt d. 16. juli 2017 fra mobile enheder

Masser af spændende udstillinger, man bliver bare bims af at gå der.
Måtte vælge få udstillinger ud. Og kun gå i dybden med enkelte emner. Aaalt for lang kø (20 min) i cafeen. Og et meget smalt udvalg

1  Tak, Bente H