“De hvide busser”

Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Gebyr: Nej
Anbefalet besøgsvarighed: 2-3 timer
Ejers beskrivelse: Nationalmuseet er Danmarks største kulturhistoriske museum og fungerer som et levende kulturhus med et rigt udbud af udstillinger og aktiviteter. Vores genstande kommer fra hele verden og fra mange forskellige tidsperioder. Her kan du bevæge dig tusinder af år tilbage i tiden og opleve alt fra nationalklenodier som Guldhornene og den 3000 år gamle Egtvedpige, til afrikanske masker og egyptiske mumier. I børnenes museum kan du se og prøve ting, der viser hvordan man spiste, arbejdede, legede og klædte sig for hundreder af år siden.
Anmeldt 8. februar 2016

Gratis at se denne super udstilling om de hvide busser. Min far kørte en men jeg fik aldrig historien fra ham. Den er opdelt i 16 mindre og overskuelige stationer.Skynd dig.

1  Tak, Ole K
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Nationalmuseet
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 7. februar 2016

Sæt gerne 3 timer af til at tulle rundt derinde for der er så utroligt meget at se. Selv på 3 timer kommer man ikke det hele igennem. De har til tider en for kort kuratering som er lidt ærgeligt.

Tak, jenspeterj2015
Anmeldt 5. februar 2016

Her kan man bruge mange timer til at gå rundt og opleve fortiden, især oldtids samlingen syntes jeg er et besøg værd, og så er det jo også gratis at tage på Nationalmuseet.

Tak, MT2912
Anmeldt 29. januar 2016

Det var en spændende præsentation af et stykke krigshistorie. Sat op imod nutidens flygtningestrømme.

Tak, Susanne G
Anmeldt 28. januar 2016

Nationalmuseet er et fantastisk sted at tilbringe nogle timer sammen med familien eller børnene. Udstillingerne er gode, forståelige og lavet for og til publikum.

Tak, lars_reinholdt

Rejsende, der kiggede på Nationalmuseet, kiggede også på

Har du været i Nationalmuseet? Fortæl om dine oplevelser!