Ny Carlsberg Glyptotek

fra 23,18 $
fra 146,45 $
fra 5,20 $
Anmeldt d. 13. januar 2020

Fantastisk Og flot museum, hvor man kan tilbringe utrolig meget tid. Vi kommer gerne tilbage, igen og igen.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, bonnieagermose
Anmeldt d. 6. januar 2020

Alle udstillede effekter er et besøg værd.
Den egyptiske samling er helt i særklasse.
Tilbygningen er et besøg værd i sig selv.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, svend684
Anmeldt d. 26. december 2019 fra mobile enheder

Beautiful museum in central Copenhagen. Marvelous sculptures, classic painters.
Delightful cafe for lunch.

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, ruthmg651
Anmeldt d. 18. december 2019

. Uden at være kæmpe fan af hverken klassiske skulpturer og oldtidskunst så elsker jeg Glyptoteket. Vanvittig flot bygning. Både den originale og tilbygningerne samt selvfølgelig Palmehaven gør det til en fornøjelse …

Dato for oplevelse: december 2019
Tak, Nikolaj P
Anmeldt d. 29. november 2019 fra mobile enheder

Vi brugte mest tid på Vejen til Palmyra, hvor vi fulgte med fra 200 år efter Kristi og op mod nutiden. Det var en fantastisk oplevelse. Vi kunne godt have ønsket at have fået lagt stemme på den 3 dimensionelle kortlægning, så man kunne sidde ned med “hørebæffer”og høre og se samtidigt. ( se Momu i Aarhus med Pompej).

Dato for oplevelse: november 2019
Tak, 748Rita