Åben i dag: 10.00 - 21.00

fra 23,33 $
fra 134,08 $
fra 5,20 $
Anmeldt d. 21. juni 2016 fra mobile enheder

Smuk bygning og endnu smukkere inden for. Det er klart et besøg værd. Interessant og se indretningen i bygningen og dets flotte udstillinger.

Tak, 887filiped
Anmeldt d. 27. maj 2016 fra mobile enheder

Spændende særudstilling. Men altid værd også at se alle de faste ting.
Lækker museumsbutik - med mange skønne bøger (bl.a)

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, A8570RAkarenk
Anmeldt d. 23. maj 2016

Det er altid en oplevelse at komme på Ny Carlsberg Glyptoteket jeg tilbragte mange timer som ung her . Denne dag var det især Gauging udstillingen der havde vores interesse , det var en oplevelse det var så flot en opsat udstilling som jegikke ofte se tilsvarende andre steder . CRUSTUMERIUM - DØD OG EFTERLIV PÅ TÆRSKLEN TIL ROM var en anden sær udstilling som var lige så flot opstillet og med så mange fantastiske ting. Det var meget svært at kommer derfra , jeg glæder mig allerede til min næste københavner tur .

1  Tak, Birgit Toftegaa... B
Anmeldt d. 22. maj 2016

Vi var her til et event en torsdag hvor der holdes længe åbent. Charmerende og afslappende atmosfære at besøge museet i. Derudover er der en god 'impro' restaurant med langborde og mad i virkelig høj kvalitet til meget rimelige priser. Kan klart anbefales.

Dato for oplevelse: april 2016
Tak, davidmV729BO
Anmeldt d. 21. maj 2016

Glyptoteket har en stor samling af Gaugins malerier. Nogle af dem er blandt Gaugins bedste værker.
Derudover har museet en stor samling af skulpturer fra den romerske kejserriges storhedstid. Brygger Jacobsen indkøbte disse skulpturer i Italien - helt lovligt, så det er vel i orden, at de er i Danmark i dag.
Palmehaven er en oase i sig selv. Palmer, papyrus og mange andre smukke planter.

Tak, Anette E