“Frokost”

Hyttefadet
Køkkener: Spisested, Dansk, Bar
Spisemuligheder: Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Reservationer
Kvarter: Indre By
Beskrivelse: Hyttefadet er en autentisk lille restaurant midt i det gamle og romantiske Nyhavn. Der er udendørsservering (frokost og aftensmad) fra marts til oktober og live musik torsdag til lørdag aften fra klokken 22. Hyttefadets facade prydes af et påmalet reb - malet af den danske maler Asger Jorn - som danner navnet Hyttefadet. Hyttefadets historie går helt tilbage til 1736, hvor der første gang var beværtning i ejendommen.
Anmeldt 2. august 2020

Første gang vi har besøgt Hyttefadet Nyhavn og bestemt ikke sidste gang. Vi ankom til stedet hvor Jakob/Jacob tog imod os. Sød, smilende ung fyr som var frisk og engageret. Han viste os til et fint bord der passede os godt. Vi fik smørrebrød. Super lækkert og der var overdådigt meget af det. Jakob/Jacob var nem at opsøge og sørgede for sine gæster. Super lækker mad, super god betjening og god stemning. Helt klart et sted vi vil anbefale til andre. Tak for en god oplevelse:) Mvh Pia Olesen

Tak, piao888
Trip34233557954, Direktør hos Hyttefadet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. august 2020

Mange tak for den flotte anmeldelse og specielt tak for de flotte, men også velfortjente, ord til Jacob, som vi også er glade for her på Hyttefadet. Håber at se jer tilbage og skulle i være uheldig at det ikke er Jacob der er på arbejde, skal vi andre forsøge at leve op til Jacobs flotte standard, Fortsat god eftersommer

Anmeldt 13. juli 2020

Fin mad og til gode priser - I har styr over hvor mange der må være ved bordene I disse tider - tak men hvad går galt i jeres Bistro, når vi skal vente på maden i 30 minutter - og de 2 unge, der skal betjene - ikke kan styre fadøl og mad og engangshandsker -

Tak, Skovborg2020
Trip34233557954, Direktør hos Hyttefadet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. juli 2020

Tak for din anmeldelse. Vi forstår desværre ikke rigtig kritikken, er du sikker på at det er Hyttefadet i Nyhavn du har været på. I disse tider har vi kun arbejdet med en tjener, så det undrer os at du nævner to tjenere. Vi hører selvfølglig gerne fra dig igen evt. på vores telefonnr. 33 1201 07, eller mail: Info@Hyttefadet.dk

Anmeldt 6. juli 2020

SPOTdeal, 3 stk valgfrit smørebrød. Karrysild, alm. fiskefilet og kartoffelmad. Store stykker, pænt pyntet. Meget flot til prisen. Godt udvalg af drikkevarer. God kaffe. God betjening fra først til sidst. For at få den 5.* skulle kartoffelmaden have været lidt mere “elegant” og kaffen serveret på kande med kaffekop. Bagateller.

Tak, BOSSER2013
Trip34233557954, Direktør hos Hyttefadet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. juli 2020

Tak for den flotte anmeldelse. Den er vi rigtig glad for. Vi kikker på kartoffelmaden og ser om vi kan gøre den lidt mere festlig. Kaffen vil nok fortsat blive serveret i kopper. Håber I får lyst til at besøge Hyttefadet en anden gang. God sommer

Anmeldt 29. juni 2020 fra mobile enheder

Skøn frokost idag, på en Spotdeal fik vi 3 store stk. smørrebrød til KUN 99kr... helt vildt godt!! Kun ros herfra, og kommer glad igen❤️Tak

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Kirsten C
stjernedreng, Direktør hos Hyttefadet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2020

Tak for den flotte anmeldelse, håber I har lyst til at besøge Hyttefadet igen en anden gang

Anmeldt 26. juni 2020 fra mobile enheder

Dejlig restuarant med fantastisk god og dansk mad! Personligt fik jeg stjerneskuddet og det er sjældent set bedre!!
Klar anbefaling herfra !

Dato for besøg: juni 2020
Tak, lu_poulsen
stjernedreng, Direktør hos Hyttefadet, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. juli 2020

Tak for den flotte anmeldelse. Den glæder vi os over, og håber at se dig igen tilbage på Hyttefadet

Rejsende, der kiggede på Hyttefadet, kiggede også på

Har du været i Hyttefadet? Fortæl om dine oplevelser!