“Fantastisk beliggenhed, restauranten skuffer.”
Anmeldelse af Scandic Front

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 8 websites mere!
Scandic Front
Vurderet som nr. 34 ud af 119 hoteller i København
Anmeldt 23. oktober 2017

Fantastisk beliggenhed, let adgang til Operahuset og Nyhavn pænt hotel, venligt personale. Restauranten skuffede os. Restauranten har åbent hele dagen skriver SCANDIC, men nej der var lukket kl 16 til 17. Vi købte lidt mad i automaten, ventede en time og kl 17 var vi der igen, ingen betjening receptionen måtte tilkalde en tjener. Vi bestilte noget hurtigt og 15 minutter senere var der en burger, den var ok. Restauranten vat tom bortset fra et andet par som tvivlede på restaurantens evne til at klare et hurtigt måltid de gik uden at bestille. Vi gik ned til morgenmad kl 10, stedet bar tydelig præg af de gæster som havde været der før os. Den ene kaffe automat stod med flere fejl og kaldte på service. Morgenhyggen afbrydes regelmæssigt af designerstolenes gennemtrængende lyde når de trækkes hen over gulvet af andre gæster og af personalet som rydder op. Stedet kan anbefales til at overnatte, og et hurtigt morgenmåltid.

• Overnattede: Oktober 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
1  Tak, Pedersen1012
Jacob B, General Manager hos Scandic Front, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. november 2017

Tusind tak for jeres gode og konstruktive feedback. Det betyder meget for os.

Det er korrekt at vi holder en pause for servering af mad mellem 16-17, hvor kokkene kan omgruppere fra frokost til aften, samt holde deres pause, hvilket også fremgår af vores hjemmeside. Baren er naturligvis åben hele dagen.

Det er meget beklageligt hvis den ene kaffemaskine ikke virkede på dagen. Vi holder dem naturligvis ved lige gennem regelmæssige servicetjek.

Tak for at I valgte at bo på Front. Jeg håber vi får en chance for at byde jer velkommen igen.

Anmeldt 20. oktober 2017

• Overnattede: Oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, I9523KJallans
Jacob B, General Manager hos Scandic Front, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. oktober 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt 16. oktober 2017

• Overnattede: Oktober 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Tak, Soren A

Anmeldt 9. oktober 2017

Super beliggenhed.
Pænt og rent værelse - lidt lille og sengene er fuldstændigt færdige, skulle have været skiftet for mange år siden
Venlig betjening i receptionen.
Morgenmaden var helt super, men området man spiser i er under al kritik. Der er ikke plads nok, dette gør at maden er placeret hist og pist. Alt for lidt plads.
Syntes ikke at det helt lever op til prisen..

• Overnattede: September 2017, rejste med venner
Tak, Kent N

Hej Kent.

Tak for din gode, ærlige og konstruktive feedback.

Beklager den til tider hektiske morgenmads situation. Det kan blive travlt I weekender hvor folk gerne kommer senere ned og mange på samme tidspunkt. Vi prøver at gøre opmærksomme på dette, men forstår også, at folk gerne vil sove lidt længere når man holder fri.

Jeg håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen.

Anmeldt 6. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg deltog i et seminar på Scandic Front. Optimale rammer for en lille gruppe der ønsker fred og ro til arbejder. Alt fungerede og maden var i top. Vi skulle arbejde mens vi spiste og hotellet indrettede vores mødelokale til en lille hyggelig restaurant. Det var godt gået. Kan kun anbefale stedet.

Overnattede: Oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janthorgaard

Hej Jan.

Tusind tak for den positive feedback. Det betyder meget for os.

Vi er rigtig glade for at I nød jeres ophold, og at I var glade for møde faciliteterne.

Jeg håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen.

GM

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Scandic Copenhagen
71 Nyhavn Hotel
Nr. 4 af 119 i København
376 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Scandic Front? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Scandic Front

Adresse: Sankt Annæ Plads 21, København 1250, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis morgenmad Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Suiter Kørestolsadgang
Hotelstil:
Nr. 21 luksushotel i København
Prisområde: 955 kr.-2.414 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Scandic Front 4*
Antal værelser: 132
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Scandic Hotels, Expedia, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Scandic Front. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Scandic Front Copenhagen
Scandic Front Hotel Copenhagen
Front Hotel Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?