Scandic Front
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
170 $
152 $
  • Roomservice
Besparelsesbesked! 32 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 32 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 225 $ pr. overnatning.

Hotel Sct. Thomas(København)(Meget for pengene!)
163 $
  • Morgenmad inkluderet
  • Gratis internet
Tivoli Hotel(København)
186 $
176 $
  • Pool
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 195 $ pr. overnatning.

147 $
132 $
Official Site
Besparelsesbesked! 10 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 10 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 147 $ pr. overnatning.

CopenHagen Island(København)
182 $
171 $
Hotel Kong Arthur(København)
218 $
169 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 193 $ pr. overnatning.

Danhostel Copenhagen City(København)(Meget for pengene!)
118 $
  • Bar/lounge
174 $
168 $
Besparelsesbesked! 35 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 35 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 259 $ pr. overnatning.

140 $
132 $
Official Site
  • Restaurant
Generator Copenhagen(København)(Meget for pengene!)
102 $
Orbitz.com
Anmeldt for 20. oktober 2017

• Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Jacob B, General Manager hos Scandic Front, svarede på denne anmeldelseSvarede 30. oktober 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt for 16. oktober 2017

• Overnattede: oktober 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Jacob B, General Manager hos Scandic Front, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. november 2017

Anmeldt for 9. oktober 2017

Super beliggenhed.
Pænt og rent værelse - lidt lille og sengene er fuldstændigt færdige, skulle have været skiftet for mange år siden
Venlig betjening i receptionen.
Morgenmaden var helt super, men området man spiser i er under al kritik. Der er ikke plads nok, dette gør at maden er placeret hist og pist. Alt for lidt plads.
Syntes ikke at det helt lever op til prisen..

• Overnattede: september 2017, rejste med venner
Tak, Kent N

Hej Kent.

Tak for din gode, ærlige og konstruktive feedback.

Beklager den til tider hektiske morgenmads situation. Det kan blive travlt I weekender hvor folk gerne kommer senere ned og mange på samme tidspunkt. Vi prøver at gøre opmærksomme på dette, men forstår også, at folk gerne vil sove lidt længere når man holder fri.

Jeg håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen.

Anmeldt for 6. oktober 2017 fra mobile enheder

Jeg deltog i et seminar på Scandic Front. Optimale rammer for en lille gruppe der ønsker fred og ro til arbejder. Alt fungerede og maden var i top. Vi skulle arbejde mens vi spiste og hotellet indrettede vores mødelokale til en lille hyggelig restaurant. Det var godt gået. Kan kun anbefale stedet.

Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, janthorgaard

Hej Jan.

Tusind tak for den positive feedback. Det betyder meget for os.

Vi er rigtig glade for at I nød jeres ophold, og at I var glade for møde faciliteterne.

Jeg håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen.

Anmeldt for 18. september 2017

Skønt hotel med dejlig beliggenhed og et fantastisk serviceminded personale. God morgenmad og gode drinks i baren.
Helt sikkert et hotel jeg vil vende tilbage til og som jeg klart vil anbefale til venner og kunder.

• Overnattede: september 2017, rejste alene
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, 702charlottet

Tusind tak for de 5 stjerner og flotte feedback. Det sætter vi rigtig stor pris på.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen.