Anmeldt d. 14. februar 2019 fra mobile enheder

Dejlig centralt hotel i København. Alle fra receptionen til rengøringen er virkeligt høflige og meget søde mod gæsterne Der er et P Hus tæt på, som hotellet samarbejder med. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: februar 2019
Tak, grangaard
Kasper J, General Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2019

Kære grangaard
Tak for du boede hos os på Hotel Christian IV. Det glæder mig meget, at du synes om vores hotel, og den modtagelse du fik af vort personale. Jeg sætter stor pris på, at du har valgt at dele din positive oplevelse her på Tripadvisor. Det betyder rigtig meget for os.
Vi glæder os til at kunne byde velkommen snart igen.
Venligst

Anmeldt d. 21. januar 2019

Beliggenheden kan ikke være bedre. Tæt på det meste og dog i et roligt område. Værelserne ok, og morgen buffet i top. Personalet er meget hjælpsomme og udfører deres arbejde professionelt. Kan kun anbefales og vi kommer uden tvivl igen.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, LotteThorlak
Kasper J, Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. januar 2019

Kære LotteThorlak
Mange tak for dit ophold hos os på Hotel Christian IV. Jeg er rigtig glad for at læse, at du modtag en høflig og professionel betjening og synes om vores beliggenhed. Vi er heldige, at så mange seværdigheder og restauranter er i vores nærområde. Det glæder mig endvidere at du fandt vores morgenbuffet i top. Jeg føler selv, vi har udvalgt nogle gode morgenmadsprodukter, men jeg vil sende din ros videre til vores personale - de fortjener det!
Tusind tak for, at du har taget dig tid til at skrive en bedømmelse og give din anbefaling af vores hotel. Det betyder meget for os. Vi vil glæde os til at kunne byde velkommen igen.

Anmeldt d. 9. januar 2019 fra mobile enheder

Tur til Kbh, valgte et hotel der ligger centralt. Morgenmaden fantastisk. Værelset lidt koldt. Sengen skulle nok skiftes men ellers et ok hotel. Valuta for pengene. Kongenshave ligger lige ved siden af. Gode restauranter i en radius af 1-2 km.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, 297ullal
Kasper J, General Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2019

Kære 297ullal
Tak for I valgte at bo hos os. Det glæder mig at læse at du kun lide vores placering og synes vores morgenmad var fantastisk. Jeg håber det gav jer en god start på dagen, så I kunne udforske København.
Jeg beklager, at værelset ikke var bedre opvarmet ved ankomst. Jeg skal sørge for vores rengøringspersonale husker at indstille radiatoren på det rette i niveau. Vi udskifter løbende vores inventar, herunder også vores senge. Ved nærmere inspektion vedgiver jeg, at sengen i det værelse I boede på trænger til udskiftning.
Jeg håber I nød jeres ophold i København, og at I vil komme tilbage og nyde vores morgenmad igen.

Anmeldt d. 21. november 2018 fra mobile enheder

Super centralt hotel med gode parkeringsmuligheder lige i nærheden - både på gaden og i p-hus.
God service i reception og under morgenmaden. Rigtig fint udvalg i morgenmads buffeten.
Fint stort værelse (selvom det hed small). Det virkede nyrenoveret og området er stille og roligt.
Kan bestemt anbefales.

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LailaH379
Kasper J, General Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2018

Kære Laila H
Tak for du boede hos os på Hotel Christian IV og for, at du har valgt at dele din oplevelse gennem Tripadvisor. Det glæder mig, at du havde et godt ophold, og at det lykkedes os at leve op til dine forventninger. Jeg sætter stor pris på den feedback du har givet os, og håber, at vi kan få glæden af at byde dig velkommen igen.
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 19. november 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet 16-18/11 på en københavner weekend
Hotellet er meget fint og hyggeligt - personalet utrolig hjælpsomme. Vi boede i værelse 36 et super lækkert værelse med god plads og gode senge.
Morgenmads buffet har alt det der skal være. Skønt der altid er kaffe kanden når man kommer hjem fra bytur.
Vi havde bestilt værelset incl parkering i nærliggende p hus nemt og enkelt
Hotellet ligger meget centralt
Vi kommer helt sikkert tilbage

Dato for ophold: november 2018
1  Tak, 154larst

Kære 154larst
Tak for I boede hos os på Hotel Christian IV. Det glæder mig meget, at I synes, vi er et fantastisk lille hotel. Vi gør vores bedste, for at være et lille hyggeligt hotel med personlig betjening. Derfor betyder det meget for os at høre når vi rammer rigtigt. Vi glæder os til at byde jer velkommen snart igen.