Anmeldt d. 9. januar 2019 fra mobile enheder

Tur til Kbh, valgte et hotel der ligger centralt. Morgenmaden fantastisk. Værelset lidt koldt. Sengen skulle nok skiftes men ellers et ok hotel. Valuta for pengene. Kongenshave ligger lige ved siden af. Gode restauranter i en radius af 1-2 km.

Dato for ophold: januar 2019
Tak, 297ullal
Kasper J, General Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2019

Kære 297ullal
Tak for I valgte at bo hos os. Det glæder mig at læse at du kun lide vores placering og synes vores morgenmad var fantastisk. Jeg håber det gav jer en god start på dagen, så I kunne udforske København.
Jeg beklager, at værelset ikke var bedre opvarmet ved ankomst. Jeg skal sørge for vores rengøringspersonale husker at indstille radiatoren på det rette i niveau. Vi udskifter løbende vores inventar, herunder også vores senge. Ved nærmere inspektion vedgiver jeg, at sengen i det værelse I boede på trænger til udskiftning.
Jeg håber I nød jeres ophold i København, og at I vil komme tilbage og nyde vores morgenmad igen.
Venlig hilsen

Anmeldt d. 21. november 2018 fra mobile enheder

Super centralt hotel med gode parkeringsmuligheder lige i nærheden - både på gaden og i p-hus.
God service i reception og under morgenmaden. Rigtig fint udvalg i morgenmads buffeten.
Fint stort værelse (selvom det hed small). Det virkede nyrenoveret og området er stille og roligt.
Kan bestemt anbefales.

Dato for ophold: november 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LailaH379
Kasper J, General Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. november 2018

Kære Laila H
Tak for du boede hos os på Hotel Christian IV og for, at du har valgt at dele din oplevelse gennem Tripadvisor. Det glæder mig, at du havde et godt ophold, og at det lykkedes os at leve op til dine forventninger. Jeg sætter stor pris på den feedback du har givet os, og håber, at vi kan få glæden af at byde dig velkommen igen.
Med venlig hilsen

Anmeldt d. 19. november 2018 fra mobile enheder

Vi besøgte hotellet 16-18/11 på en københavner weekend
Hotellet er meget fint og hyggeligt - personalet utrolig hjælpsomme. Vi boede i værelse 36 et super lækkert værelse med god plads og gode senge.
Morgenmads buffet har alt det der skal være. Skønt der altid er kaffe kanden når man kommer hjem fra bytur.
Vi havde bestilt værelset incl parkering i nærliggende p hus nemt og enkelt
Hotellet ligger meget centralt
Vi kommer helt sikkert tilbage

1  Tak, 154larst

Kære 154larst
Tak for I boede hos os på Hotel Christian IV. Det glæder mig meget, at I synes, vi er et fantastisk lille hotel. Vi gør vores bedste, for at være et lille hyggeligt hotel med personlig betjening. Derfor betyder det meget for os at høre når vi rammer rigtigt. Vi glæder os til at byde jer velkommen snart igen.
Venlig hilsen

Anmeldt d. 13. november 2018

Lidt gammeldags indretning mht lamper og låse på dørene. Meget stille og roligt kvarter og ro om natten på hotellet. Rent og pænt. Fint morgenbord. Hyggelig stue med aktuelle aviser ved receptionen med fri te og kaffe og lidt kager til.

Værelsestip: Værelser til baggården er de roligste.
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, apa1963
Kasper J, General Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. november 2018

Kære apa1963
Tak for du boede hos os, og for, at du har taget dig tid til at skrive en anmeldelse af vores hotel. Det glæder mig, at du fandt vores hotel velbeliggende og rigtig hyggeligt. Jeg vedkender, at vi har en traditionel klassisk stil, der godt kan virke lidt gammeldags i forhold til andre mere moderne hoteller. Vi har til huse i en bevaringsværdig bygning (klasse 1) og vi synes, at den klassiske stil passer til bygningen. Det primære for os er dog at forsøge at skabe en hyggelig stemning.
Jeg håber, du nød dit ophold i København og det skulle glæde os at byde dig velkommen igen en anden gang.
Venligst,

Anmeldt d. 12. november 2018 fra mobile enheder

Når man er i bil er der parkeringshus (390 kr for døgn) lige rundt om hjørnet i Borgergade. Hotellet er noget slidt men ellers ok værelser, badeværelse er noget ældre og kedeligt med vinylgulv men fungerer fint. Vi havde booket et superior room men blev nedgraderet på grund af en defekt dørlås uden pris reduktion. Brandalarmen blev aktiveret midt om natten af en psykisk syg person og den hylede længe og i flere omgange uden at vi som gæster fik nogen som helst information om hvad der var sket og hvordan vi skulle forholde os. Alle gæster rendte forvildede rundt på hotellet, man burde måske have en plan så man ikke lukker denne type personer ind på hotellet midt om natten og hvis det sker så ringe til politiet straks. Det kompromiterer mange sivende menneskets sikkerhed!

Tak, williamkoch
Kasper J, General Manager hos Hotel Christian IV, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. november 2018

Kære williamkoch
Vi har allerede kommunikeret sammen omkring denne hændelse. Men lad mig fortsat beklage, at vi ikke var bedre til at kommunikere til alle gæster, at der var tale om en falsk alarm og at vores gæster trygt kunne gå til ro igen. Vi vil forbedre vores kommunikationsprocedurer i sådanne kritiske situationer. Jeg beklager de gener det påførte jer under jeres ophold hos os. Jeg håber, vi kan få chancen for at gøre det godt igen ved et fremtidigt besøg.
Venlig hilsen,