2 personer kigger på dette hotel
Hotels.com179 $
Priceline176 $
travelup.com205 $
Anmeldt d. 8. august 2021

alt hvad man kan ønske sig på et hotel, hyggeligt og rengjort værelse, dejlig stemning på hotellet, emmer af hygge. Ligger perfekt centralt , vi var til stor fest lige overfor, så det kunne ikke ligge bedre

Dato for ophold: august 2021
Tak, Jeanette K
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. august 2021

Kære Jeanette,
Tak for dit besøg og din tilbagemelding. Dejligt at læse at du nød dit lækre og rene værelse og kunne lide vores historiske hotel samt sublime beliggenhed.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen til endnu et uforglemmeligt ophold.

Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Lækkert hotel , dog et træls værelse med skrå vægge og en bjælke skrå ind over sengen ellers lækkert hotel og skøn morgen mad , tæt på alle seværdigheder og Nyhavn lige rundt om hjørnet .vil bestemt anbefale dette til andre og kommer gerne igen

Værelsestip: Husk at spørge til parkering
Dato for ophold: august 2021
Tak, ren_l670

Kære gæst,
Tak for dit sommerbesøg og anbefaling af Phoenix Copenhagen. Dejligt at læse at du havde et skønt ophold med lækker morgenmad og sublim beliggenhed. Vi er kede af at læse at dit værelse ikke var som ønsket. Venligst kontakt os direkte per telefon +45 33 95 95 00 eller e-mail phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk inden næste besøg, så hjælper vi med at tildele værelse som imødekommer ønsker.
Vi ser frem til snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen.

Anmeldt d. 2. august 2021

Perfekt oplevelse i hjertet af København. Phoenix er altid en rejse værd, og var det også denne gang. Tak for god service og hjælp. I er muligvis ikke det mest handicapvenlige hotel i byen men jeres tilgang til dette er forbilledlig!

Tak, MadebyMHX

Kære gæst,
Tak for din flotte anmeldelse af besøg på historiske Phoenix Copenhagen. Vi er stolte over at læse at du havde et perfekt ophold i København som blandt andet bød på højt serviceniveau.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen.

Anmeldt d. 30. juli 2021

hvis morgen mad blev lidt mere spænde ville jeg bliv glade næste gang jeg besøger jer nu var jeg kun en nat denne gang som er første gang efter Corona jeg besøger jer , håber at komme tilbage sener i år måske

• Rejsetype: Rejste alene
Tak, hmvcetdqgm

Kære gæst,
Tak for din flotte tilbagemelding efter besøg på Phoenix Copenhagen. Hvis du har specifikke ønsker til morgenmaden, er du altid velkommen til at skrive til os på phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk.

Anmeldt d. 26. juli 2021

Smukke omgivelser, behagelig atmosfære samt venlige og imødekommende personale, - det er hvad vi blev mødt med på vores lille mini-luksus ophold, - et ophold der ovenikøbet var ganske billigt! Værelset, personalet og morgenmaden var der bestemt ikke sparet på! Tak for en god oplevelse.

Tak, lenelolk

Kære Lene,
Tak for tilbagemelding efter fantastisk ophold på Phoenix Copenhagen. Vi er meget glade for at læse at I nød vores historiske omgivelser, det skønne værelse og vores store morgenmadsbuffet.
Vi håber snart at kunne byde jer velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen.