164 $
Hotels.com151 $
Trip.com154 $
getaroom.com183 $
Anmeldt d. 30. maj 2021

Hygge weekend , strøj tur , en tur i botanisk have, ud og spise mm.
Kunne dog godt tænke mig der blev gjort lidt ved terrassen blomster med farver .kan godt være det bliver brugt til ryge rum men vi sad og hyggede derude .der mangler lidt miljø. Ellers et pragtfuldt hotel

1  Tak, f6ia2jfaka
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2021

Kære gæst,
Tak for din topanmeldelse efter weekendbesøg på Phoenix Copenhagen. Vi er stolte over at læse at du nød jeres ophold i historiske omgivelser og vores ideelle beliggenhed.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen.

Anmeldt d. 23. maj 2021

Jeg kan kun anbefale dette hotel til alle der ønsker en god beliggenhed, god service og høj kvalitet. Helt perfekt hotel.
Hotellet rummer også gode værelser til familier, hvor værelserne er i top.
10 stjerner herfra.

1  Tak, louiseerneberg
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. maj 2021

Kære Louise,
Tak for din flotte tilbagemelding med anbefaling af Phoenix Copenhagen. Vi er stolte over at læse at du og din familie havde et perfekt ophold som blandt andet bød på højt serviceniveau, lækre værelser og sublim beliggenhed.
Vi ser frem til snart at kunne byde jer velkommen tilbage på endnu et uforglemmeligt ophold i den nærmeste fremtid.

Anmeldt d. 16. maj 2021

Super smukt hotel, med perfekt gå afstand til shopping, p-hus og seværdigheder. super venligt personale og super lækker morgenmad som vi valgt at få serveret på værelset 2 dag vi var der. Det har været en god weekend med masser forkælelse

• Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, plarse854231
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. maj 2021

Kære gæst,
Tak for dit feedback efter besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er glade for at læse du havde et perfekt ophold på Phoenix Copenhagen som bl.a. bød på topservice, lækker morgenbuffet og sublim beliggenhed med blot 600 meter til Kgs. Nytorv.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen.

Anmeldt d. 16. maj 2021

Min kæreste og jeg havde en dejlig overnatning på vores weekendtur. Vi blev mødt med champagne og chokolade jordbær. Jeg har aldrig lækket i en bedre seng, der var ingen larm fra trafikken om natten. Om morgenen spiste vi en lækker morgenmad i hotellets restaurant.

1  Tak, regitzegaub

Kære Regitze,
Tak for din 5 stjernede anbefaling efter besøg på Phoenix Copenhagen i sidste uge. Vi er meget glade for at læse at du havde et dejligt romanceophold som bl.a. bød på cava og jordbær på rummet ved ankomst, lækkert værelse med Carpe Diem seng og skøn morgenmadsbuffet.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen til endnu et uforglemmeligt ophold.

Anmeldt d. 15. maj 2021

Vi kan anbefale dette lækkert beliggende hotel i hjertet af København. Vi har nydt det smukke værelse og den flotte udsigt. Vi kan også anbefale dere Romance pakke med en flaske Cava og lækre chokoladeovertrukkede jordbær. Venligt personale og lækker morgenmad.

1  Tak, sarahdamgaard84

Kære Sarah,
Tak for din anbefaling og besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er utrolig glade for at læse at du havde et perfekt romanceophold på Phoenix Copenhagen som bl.a. indeholdt smukt værelse med udsigt, cava og jordbær på rummet ved ankomst samt lækker morgenbuffet.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på endnu et uforglemmeligt ophold.