Anmeldt d. 24. august 2020

Dejligt hotel midt i Kbh med gode parkeringsmuligheder. Virkelig god morgenmad og mehget professionelt og venligt personale. Generelt value for money. Kan varmt anbefales til par og forretningsrejsende ...

Tak, seanwhite2020
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Kære Sean,
Tak for din flotte tilbagemelding efter besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er stolte over at læse at I havde et perfekt ophold som blandt andet inkluderede top service og valuta for pengene.
Vi ser frem til at byde jer velkommen tilbage på endnu et uforglemmeligt besøg i den nærmeste fremtid.

Anmeldt d. 18. august 2020

Skønt hotel, super beligghed i forhold til centrum og parkeringshus, og fantastisk service. Restauranten tager meget fint hensyn til allergener, og særlige ønsker. Derudover føler man sig meget tryg med hotellets forholdsregler omkring hygiejne og andre gæster i forbindelse med covid-19. Helt klart et hotel jeg vil benytte igen, og som varmt kan anbefales til alle anledninger.

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, tanjalund

Kære Tanja,
Tak for din flotte tilbagemelding efter besøg på Phoenix Copenhagen og dine varme anbefalinger. Vi er stolte over at læse at du havde et perfekt ophold som blandt andet bød på sublim beliggenhed i det central København, parkering tæt på og top service.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen til endnu et uforglemmeligt ophold.

Anmeldt d. 16. august 2020

Et virkelig dejligt hotel, med et mix af gammel romantik og nye bekvemmeligheder. Beliggenheden er perfekt, værelserne så dejlige med badekar og gode senge med ligeledes med lækkert sengelinned. Alt fremstår bare smukt og lækkert og rent. Selv omgivelserne er lækre. Personalet er meget søde og opmærksomme.

Tak, greennibe

Kære gæst,
Tak for feedback efter besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er glade for at læse at du havde et skønt ophold på Phoenix Copenhagen i det centrale København med bl.a. nyrenoverede værelse med lækker seng og gode værelsesfaciliteter.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen.

Anmeldt d. 3. august 2020

Dejligt værelser og et perfekt ophold med et personaler der bare vil deres gæster det bedste :-) I disse Corona tider så var der bare styr på et yders vel serveret morgen buffer (på bordet) og med mulighed for at vælge ekstra ud over det som blev serveret. Tusind tak...

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 23henrik
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2020

Kære Henrik,
Tak for din flotte tilbagemelding efter besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er stolte af at læse at ophold var perfekt med top service, lækkert værelse og sublim beliggenhed i det centrale København.
Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen til endnu et uforglemmeligt ophold i den nærmeste fremtid.

Anmeldt d. 24. juli 2020

Dejligt centralt beliggende hotel i København.
Vi inden ankomst vi booking.com at vi gerne ville have info om parkering, det fik vi aldrig svar på. William i receptionen nævnte heller intet, eller ret meget andet, så hvis ikke vi havde overhørt en af de andre gæster nævne at man kan få en p-billet til 275 i stedet for 400 havde vi jo blot den dyre pris. Lidt for sløset. Yderligere havde vi spurgt om der ikke var lidt rabat at hente hvis vi bookede direkte ved hotellet i stedet gennem booking.com, men det afvistes blankt, hvilket undrede os meget når man ved hvad hotellerne betaler til bookingportalerne. Nuvel vi bestilte selvfølgelig gennem booking.com i stedet så. Hotellet reducerer så værelsesprisen med 1000 kr dagen inden vi skal ankomme. Ikke noget man får at vide. Så vi afbestiller og bestiller igen, sparer 1000 kr og har stadig ikke engang fået vores svar opfyldt ifht parkering.
Vi kan så efterfølgende se, at i bunden af hotellets site på booking.com, står der offentlig parkering er tilgængelig, reservation ikke. Helt fair, men det er vel uhyggeligt at svare at man har en aftale med Jeudal parkering der ligger lige ved siden af hotellet.
Værelset var fint, og lækkert med stærkt lydisoleret glas. Dejlig seng og rart med Nespresso maskine på værelset også.
Perfekt beliggenhed hvis middagen skal indtages overfor på AOC.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Ptotti
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2020

Kære gæst,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er glade for at læse at du nød nyrenoveret og stille værelse med Nespresso Maskine.
Phoenix Copenhagen har dynamiske priser (kan sammenlignes med flypriser), hvor priser går op eller ned afhængig af efterspørgsel og værelser til salg. Vi er glade for at læse at du kunne ændre reservation og sparer penge på overnatning.
Vi beklager hvis du ikke fik skriftlig svar vedr. parkering inden besøg og vores personale ikke gjorde opmærksom på parkeringsaftale. Normalt svarer vi alle henvendelser fra vores gæster hurtigst muligt. Dejligt at høre at du benyttede jer af vores rabataftale.
Ønsker du at uddybe anmeldelse, er du altid velkommen til at skrive til os på phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk.
Vi håber at kunne byde dig velkommen på Phoenix Copenhagen en anden gang i fremtiden og ønsker du en god sommer.