Anmeldt d. 24. juli 2020

Dejligt centralt beliggende hotel i København.
Vi inden ankomst vi booking.com at vi gerne ville have info om parkering, det fik vi aldrig svar på. William i receptionen nævnte heller intet, eller ret meget andet, så hvis ikke vi havde overhørt en af de andre gæster nævne at man kan få en p-billet til 275 i stedet for 400 havde vi jo blot den dyre pris. Lidt for sløset. Yderligere havde vi spurgt om der ikke var lidt rabat at hente hvis vi bookede direkte ved hotellet i stedet gennem booking.com, men det afvistes blankt, hvilket undrede os meget når man ved hvad hotellerne betaler til bookingportalerne. Nuvel vi bestilte selvfølgelig gennem booking.com i stedet så. Hotellet reducerer så værelsesprisen med 1000 kr dagen inden vi skal ankomme. Ikke noget man får at vide. Så vi afbestiller og bestiller igen, sparer 1000 kr og har stadig ikke engang fået vores svar opfyldt ifht parkering.
Vi kan så efterfølgende se, at i bunden af hotellets site på booking.com, står der offentlig parkering er tilgængelig, reservation ikke. Helt fair, men det er vel uhyggeligt at svare at man har en aftale med Jeudal parkering der ligger lige ved siden af hotellet.
Værelset var fint, og lækkert med stærkt lydisoleret glas. Dejlig seng og rart med Nespresso maskine på værelset også.
Perfekt beliggenhed hvis middagen skal indtages overfor på AOC.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, Ptotti
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juli 2020

Kære gæst,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er glade for at læse at du nød nyrenoveret og stille værelse med Nespresso Maskine.
Phoenix Copenhagen har dynamiske priser (kan sammenlignes med flypriser), hvor priser går op eller ned afhængig af efterspørgsel og værelser til salg. Vi er glade for at læse at du kunne ændre reservation og sparer penge på overnatning.
Vi beklager hvis du ikke fik skriftlig svar vedr. parkering inden besøg og vores personale ikke gjorde opmærksom på parkeringsaftale. Normalt svarer vi alle henvendelser fra vores gæster hurtigst muligt. Dejligt at høre at du benyttede jer af vores rabataftale.
Ønsker du at uddybe anmeldelse, er du altid velkommen til at skrive til os på phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk.
Vi håber at kunne byde dig velkommen på Phoenix Copenhagen en anden gang i fremtiden og ønsker du en god sommer.

Anmeldt d. 24. juli 2020

Hvis du vil opleve hjertet af København, så kan Hotel Phønix varmt anbefales. Det ligger perfekt i forhold til de fleste serværdigheder, restauranter og Strøget. Det er et dejligt gammelt fint Københavner hotel, med en rigtig god betjening.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, tlarse830918
Julie Heinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juli 2020

Kære gæst,
Tak for din anmeldelse og anbefaling at Phoenix Copenhagen efter besøg denne sommer. Vi er utrolig glade og stolte over at læse at du havde et 5-stjernet besøg i det centrale København.
Vi håber snart at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen i den nærmeste fremtid!

Anmeldt d. 3. juli 2020

Hotel Phoenix kan jeg varmt anbefale! Hotellets beliggenhed er fantastisk og endnu mere fantastisk er personalet som virkelig gjorde vores ophold så hjemligt, trygt og hyggeligt som vi kunne forestille os!

Tak, danricla85

Kære gæst,
Tak for din topanmeldelse af Phoenix Copenhagen efter besøg denne sommer. Vi er stolte over at læse at du nød vores fantastiske beliggenhed og vores lækre værelser. Dejligt at læse at I oplevede topservice fra vores skønne personale.
Vi håber at kunne byde jer velkommen på Phoenix Copenhagen til endnu et uforglemmeligt ophold i fremtiden.

Anmeldt d. 29. juni 2020

Fine værelser. Dog ville noget aircondition der virkede være lækkert, når det er 27 grader udenfor. Morgenmaden var også lettere skuffende. Ellers fint ophold. Rent og pænt. Dejlig stor seng. Et par ændringer, og så kunne det virkelig blive et lækkert sted at overnatte.

Tak, AlberteMathias

Kære Alberte,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er glade for at læse at du kunne lide vores nyrenoverede og rene værelser med skøn seng. Vi er kede at læse at der var problemer med aircon på rummet og morgenmaden ikke levede op til forventningerne.
Vi håber at kunne byde jer velkommen, centralt i København, en anden gang i fremtiden.

Anmeldt d. 18. juni 2020

En dejlig beliggenhed og et hotel bærende sin historie med sig. Godt værelse med meget fine toiletforhold. Ved ankomsten om aftenen virkede det som et rygerværelse men det ændrede sig da aircondition slukkedes midt i natten.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, mariusk542

Kære Marius,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. Vi er glade for at læse at I kunne lide vores nyrenoverede værelser og vores centrale beliggenhed. Vi er kede at læse at der var lugtgener på rummet ved ankomst. Dejligt at lugten forsvandt under besøg.
Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen igen i den nærmeste fremtid.