“Super hotel i hjertet at København ”
Anmeldelse af Phoenix Copenhagen

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Phoenix Copenhagen
Vurderet som nr. 35 ud af 118 hoteller i København
Anmeldt 10. april 2017 fra mobile enheder

God service fra vi kom ind af døren.
OK værelser - vi var faktisk overrasket over at der var så 'stille' trods beliggenhed.
Dejlig morgenmad, friske og lækre råvarer
Centralt beliggende og fin aftale om parkering
Ok prisniveau - kommer helt sikkert igen

Overnattede: April 2017, rejste som par
Tak, gerdamikkel
JulieHeinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. april 2017

Kære gæst,
Tak for din besøg og anmeldelse af Phoenix Copenhagen.
Vi er glade for at læse at I havde et skønt ophold på Phoenix Copenhagen, centralt i København i stille værelse med lækker morgenbuffet og parkering overfor hotellet.
Vi håber at have muligheden for at byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen i fremtiden.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 18. marts 2017 fra mobile enheder

Min kæreste og jeg havde en enkelte overnatning på hotel Phoenix i København.

Værelset var mindre men fint indrettet så det var tilfredsstillede. Badeværelset var fint og med badekar, hvor man dog også skulle tage brusebad (minus i min verden).

Servicen på hotellet var fin og intet at komme efter her.

Indretning på hotellet er flot og det bærer præg af stolthed og historie.

Morgenmaden var under niveau, en lille ting som at anretning gjorde det svært at tage maden. F.eks skulle der kæmpes for at få en Skive ost da styrkerne lå ovenpå hinanden og var ikke til at skille ad med det som var lagt hertil.

Det er formentlig min første og sidste gang på hotellet da jeg ikke oplevede det ekstra som gør jeg bare må komme tilbage.

Overnattede: Marts 2017, rejste som par
1  Tak, KasperogTinne
JulieHeinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. marts 2017

Kære gæst,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen.
Vi er glade for at læse, at du kunne lide vores serviceniveau, indretningen på værelset og vores historiske hotel.
Vi er kede af at læse at besøget i vores Restaurant Von Plessen ikke levede op til dine forventninger. Vores Restaurantchef har modtaget din feedback.
Hvis fremtidigt ophold i København ikke bliver på Phoenix Copenhagen igen, håber vi at du får mulighed for at overnatte på ét af Arp-Hansen Hotel Groups andre hoteller.
Julie

Anmeldt 4. marts 2017 fra mobile enheder

Dårligste hotel, vi har overnattet på, ingen varme på badet, lille værelse, skyhøje priser, trods det ar receptionisten sagde at vi var blevet opgraderet.
Det var heldigt, hvis værelset havde været dårligere, havde vi flyttet, det var så koldt, at det ikke gik an at tage bad.
Sidste ophold på det hotel.

Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Tak, ole bonde l
JulieHeinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. marts 2017

Kære gæst,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen.
Dejligt at læse at vores service minded personale opgraderede dig til større værelse uden beregning. Vi beklager at ophold (trods opgradering til større værelse) ikke levede op til dine forventninger. Hvis du har lyst til at uddybe din anmeldelse, er du altid velkommen til at skrive til os på e-mail: phoenixcopenhagen@arp-Hansen.dk.

Anmeldt 1. marts 2017

Værelsestip: Gå efter de nyrenoveret værelser.
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: Februar 2017, rejste som par
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Tak, lasseo79
JulieHeinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. marts 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt 23. februar 2017 fra mobile enheder

Værelset var meget lille. Men hyggeligt og rigtig pænt. Næste gang bestiller vi nok et større værelse.
Der var lækker mousserende vin og jordbær på værelset da vi ankom.
Lækker morgenmad. Venligt og professionelt personale. Kommer gerne igen.

Overnattede: November 2016, rejste med familie
Tak, Diana K
JulieHeinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. februar 2017

Kære gæst,
Tak for dit besøg på Phoenix Copenhagen. Dejligt at læse at du havde en pænt og hyggeligt værelse under besøg som inkluderedede lækker morgenbuffet, mousserende vin og jordbær på værelset ved ankomst. Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen i den nærmeste fremtid.
Direktør

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Copenhagen Strand
Skt. Petri
Nr. 9 af 118 i København
264 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Phoenix Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Phoenix Copenhagen

Adresse: Bredgade 37, København 1260, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice
Hotelstil:
Nr. 21 luksushotel i København
Prisområde: 1.113 kr.-2.043 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Phoenix Copenhagen 4*
Antal værelser: 213
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Expedia, Hotelopia og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Phoenix Copenhagen. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Phoenix Copenhagen Hotel Copenhagen
Phoenix Hotel Copenhagen
Copenhagen Phoenix Hotel

Er dette din TripAdvisor-registrering?