“Stilfuldt hotel med central beliggenhed”
Anmeldelse af Phoenix Copenhagen

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 11 websites mere!
Phoenix Copenhagen
Vurderet som nr. 32 ud af 117 hoteller i København
Anmeldt 9. august 2016

Stilfuldt hotel med god atmosfære. Dejligt nyrenoveret værelse med velfungerende
bad, som dog skæmmes lidt af adgangen til badekar med høj kant - gangbesværede
vil sikkert ønske en skammel eller repos, så man har uhindret adgang.
God detalje: Nespresso-kaffemaskine.
Fin parkeringsmulighed i nærtliggende P-hus betalt via hotellets reception.
Hyggelig bar.
Morgen buffet i kælderetagen ikke optimal. Uopmærksom betjening og lidt trist sortiment
- set meget bedre på tilsvarende hoteller. Dette trækker desværre ned på total-oplevelsen.

Værelsestip: Vælg nr 2244, som ligger roligt for enden af gangen og har karnap med tre vinduer
Vis flere værelsestip
  • Overnattede: August 2016, rejste med venner
Tak, Geertmartin
JulieHeinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. august 2016

Kære gæst,
Tak for din anmeldelse af ophold i Executive værelse på Phoenix Copenhagen tidligere på måneden. Vi er meget glade for at læse at du kunne lide vores nye værelser med Nespresso maskine og lækkert bad. Dejligt at høre at parkering i forbindelse med ophold var fint. Vi beklager hvis morgenbuffeten ikke levede op til dine forventninger. Hvis du har lyst til at uddybe din oplevelse, er du altid velkommen til at skrive til os på e-mail phoenixcopenhagen@arp-hansen.dk
Vi håber at have fornøjelsen af at kunne byde dig velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen i fremtiden.
Mvh
Hoteldirektør

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 3. august 2016

Værelsestip: Hjørne vær 3345 er da bare skod udsigt ( det var ind i en væg ) det var ikk iorden
Vis flere værelsestip
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Tak, Sandra S
JulieHeinen, Direktør hos Phoenix Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. august 2016

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt 1. august 2016

Meget dejligt hotel og en dejlig oplevelse, synes man skal nyde værelset når man bor her og ikke ku lige komme og overnatte, personalet var meget sødt og imødekommende, desværre glemte de at dukke op da wc var stoppet og efter en time kom fra morgenmad og måtte rykke dem igen.
Morgen maden var dejlig, forventede nok lidt mere af den, da jeg var en prisklasse højere en jeg normalt plejer i hotel kategori, savnede lidt salat, evt ost der rent faktisk smager af noget og latte, til gengæld var det sjovt at se der var havregrød og dejligt med rød grape.
Bad om stille værelse og fik mod gården og det passede, hørte ikke trafikken dejligt.... desværre ikke fedt at vågne op til alle morgen rygernes rygning ind af vinduerene da vi valgt at sove med dem åbne i varmen, ser desværre tit det er hvad de dejlige gårdhaver hoteller har skal bruges til, plus der er en del larm når køkkenet starter op om morgenen
ellers en dejlig oplevelse, kommer gerne igen, men ikke med værelse mod gården

Tak, MariClausen

Kære gæst,
Tak for jeres anmeldelse af Phoenix Copenhagen. Vi er glade for at I havde et dejligt ophold på Phoenix Copenhagen i lækkert og stille værelse og oplevede vores personale som serviceminded og imødekommende. Vi beklager at vores personale ikke fik kigget/ordnet jeres toilet uden ventetid og I oplevede larm fra vores restaurant og køkken. Vi ser frem til snart at byde jer velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen.
Rigtig god weekend
Med venlig hilsen

Anmeldt 29. juli 2016

Pænt og nydeligt hotel. Perfekt placering i forholde til både strøget og havnen. Parkeringsmulighed tæt på, ved overnatning på hotellet, er der rabat. Fantastisk morgen buffet med mange forskellige retter.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Amoma.com
Tak, Pernille B

Kære gæst,
Tak for jeres topanmeldelse af ophold på Phoenix Copenhagen denne sommer. Vi er stolte over at kunne læse I havde et perfekt ophold og håber snart at kunne byde jer velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen
Igen tusinde tak for de pæne ord og rigtig god weekend

Anmeldt 26. juli 2016

Fantastisk hotel med nostalgi og charme, hvor det hele bare fungerer
Centralt beliggende med gåafstand til de fleste seværdigheder, og kun et stenkast fra Nyhavn og de blå både/havnerundfart Vi var heldige med 25-28 grader dejligt varmt vejr alle dage.

• Overnattede: Juli 2016, rejste med familie
Tak, Kusk J

Kære gæst,
Tak for jeres 5-stjernede anmeldelse af Phoenix Copenhagen efter familieophold i sidste måned. Vi er glade for at læse at I kunne lide vores centrale beliggenhed tæt på Nyhavn og Strøget og I havde lækkert sommervejr under jeres besøg. Vi ser frem til at kunne byde jer velkommen tilbage på Phoenix Copenhagen i fremtiden.
Med venlig hilsen
Direktør

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
Copenhagen Strand
First Hotel Mayfair
Nr. 29 af 117 i København
1.130 anmeldelser
Vis priser

Har du været i Phoenix Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om Phoenix Copenhagen

Adresse: Bredgade 37, København 1260, Danmark
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Indre By
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice
Hotelstil:
Nr. 18 luksushotel i København
Prisområde: 943 kr.-2.355 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — Phoenix Copenhagen 4*
Antal værelser: 213
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på Phoenix Copenhagen. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Phoenix Copenhagen Hotel Copenhagen
Phoenix Hotel Copenhagen
Copenhagen Phoenix Hotel

Er dette din TripAdvisor-registrering?