137 US$
Hotels.com137 US$
Priceline138 US$
Algotels151 US$
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde booket 2 værelser 3 dage, som et lille luksus ophold. Værelserne fejlede ikke noget, men da jeg bad om en lidt hårde pude, fik jeg at vide at det kostede ekstra, men jeg fik så lov til at låne den uden beregning. Om morgenen bestilte jeg en Ekspresso, og da jeg havde ventet på den i 20 min, gik jeg til sidst op og hentede den, men den var heller ikke en del af morgenmaden, og der skulle betales for den. Den sidste dag, forespurgte jeg på en pris for at få er døgn til. Fik besked på at det nemmeste var hvis jeg bare selv bestilte den på Hotels.com? Det endte med at vi bestilte den sidste aften på et andet hotel. Prikken over i var deres pool, som var rigtig kold.

Dato for ophold: august 2020
3  Tak, Rathje-jensen
Anmeldt d. 14. januar 2020 fra mobile enheder

Med metro er det nemt at komme til og fra hotellet til lufthavnen.
Reception og fælles omgivelser er pæne. Værelser er små, men pænt møblerede. Dobbeltsengen er med fælles madras og dyne!

Vi fik desværre et værelse på 2. Sal ud til metroen, hvilket gav lidt støj.

Tilbud om morgenmads pakke ved afgang kl 04 var fint.

Dato for ophold: januar 2020
2  Tak, ninas800
WickiLa, General Manager hos Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2020

Tusinde tak for din søde feedback.

Anmeldt d. 13. november 2019 fra mobile enheder

Var her blot for en hurtig overnatning.
Generelt super godt lækker morgen buffet
Lille minus ➖ Meget lidt tryk på bruseslange
Pågældende aften var der også problemer med elevator, men den slags sker jo

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, NAVYSOLDIER
WickiLa, General Manager hos Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. november 2019

Tusinde tak for din feedback, den sætter vi stor pris på.

Anmeldt d. 8. november 2019 fra mobile enheder

Har boet på hotellet flere gange, men denne gang var værelset absolut langt under standard. Lille, dårlig seng, kun egnet til én person. Dårligt toilet, der kun med store anstrengelser kunne skylle ud og var så lavt, at må betegnes som meget børnevenligt.

Dato for ophold: november 2019
3  Tak, BenteB511

Mange tak for feedback.
Vi er kede af og høre at værelset har været under standard.
Du må meget gerne kontakte hotellet direkte, så vi i det mindste kan se på at få skiftet sengen ud.
Vi er rigtig kede af at du denne gang har haft en dårlig oplevelse...

Anmeldt d. 11. oktober 2019 fra mobile enheder

Næsten ingen vand i bruser - først varm vand efter 20 min. Utæt bruseslange - ingen sæbe og servietter i badeværelse. Elevator ude af drift. Svømmehal lukket på grund af midlertidige udfordringer. Morgenmad ikke noget særlig. Aftensmad i restaurant - meget lidt mad. Dårlig seng. Problemer med at komme i parkeringskælder. Slidte værelser.

Dato for ophold: oktober 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
3  Tak, 702birgitr
WickiLa, General Manager hos Park Inn by Radisson Copenhagen Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. oktober 2019

Tak for at du vender tilbage til os.
Vi er kede af at vi ikke er levet op til dine forventninger.
omkring problemerne i badeværelset, hører vi meget gerne hvor du har boet, så vi kan sikre at der er blevet taget aktion på dette med det samme.
Ligeledes vil vi meget gerne høre nærmere omkring problemet med parkeringskælderen.

Endnu engang tak for at du vender tilbage til os.