3 personer kigger på dette hotel
Radissonhotels.com159 US$
Priceline159 US$
Hotels.com159 US$
Anmeldt d. 4. september 2022

Overnattede på Radisson, betalte Radisson priser, men havde oplevelse af et gammelt Scandic hotel. Receptionen var rigtig flot, bar og restauranter/barer var fine, men værelset var meget slidt, der var ekstremt meget larm fra gangen, elevatorerne og metroen. Udsigten var elendig og sengen var hård som Bornholmsk granit.

Havde prisen været 30% lavere, havde jeg kunnet leve med det - men det her besøg var ikke pengene værd.

Dato for ophold: september 2022
Tak, alexE6171ZD
Anmeldt d. 20. august 2022

Som sædvandlig en positiv oplevelse, også denne gang, super venligt personale og for os der kommer udenbys fra i bil, rigtige gode p-forehold.
Jeg skal ikke belærer jer om reklame, men i burde fortælle mere om jeres p-forehold, når og hvis i reklamere for hotellet til resten af Danmark uden for København.
Med venlig hilsen
Bo Höyer Larsen

Tak, bhl962
Service Manager Radisson Blu, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2022

Kære Bo,
Mange tak fordi du har taget dig tid til at lave et review over dit ophold.

Vi er glade for at høre at dit ophold hos os har været godt og vi glæder os til at byde dig velkommen igen.
Vi sætter pris på deres mening og vi vil give dit forslag om parkerings reklamen videre til rette vedkommende.

Anmeldt d. 15. august 2022

Hotel generelt beskidt herunder værelse med beskidt/plettet gulvtæppe. Personale ikke særlig service mindet. Længere kø ved check in og igen ved check ud. Morgenmad okay (standard), men ingen overskud til lave lidt ekstraordinært på morgenbuffeten. Pålæg, marmelade, morgenkager, brød etc. var generelt industrifremstillet og ikke hjemmelavet.

Tak, npE4758ZM

Kære NpE4758ZM,

Mange tak fordi du har taget dig tid til at lave et review over dit ophold.
Vi er kede af at høre at vi ikke har kunne leve op til dine forventninger under dit ophold.

Vi sætter pris på deres mening.

Anmeldt d. 14. august 2022

Vi valgte dette hotel pga. lokation og familieværelse. Lokationen er god. Familieværelset var beskidt havde løst hængende ledninger og løse glasplader på natbordene som vores små børn kunne løfte og gå rundt med. Heldigvis fandt de ikke ledningerne. Morgenmaden var lækker og concierge servicen var imødekommende og hjælpsom. Online tjek ind virker ikke som oplyst, så vi skulle stadig tjekke ind som normalt også. Så der var lidt forvirring omkring bookning og tjek ind. F.eks. Babyseng og opredning til børnene, selvom der er booket et familieværelse med to voksne og to børn. Men det blev løst.

Tak, ekelundpernille

Kære Ekelundpenille,

Mange tak fordi du har taget dig tid til at skrive et review omkring vores hotel.

Vi er kede af at høre at værelset ikke levede op til jeres forventninger og vi vil give jeres feedback videre til vores rengøring samt tekniske afdeling for at få fikset tingene på værelset.

Hvis den online tjek ind ikke var klar da i ankom til hotellet, skyldes det at der har manglet nogle informationer på bookingen eller et kredit kort i systemet. Vi beklager at det ikke har været beskrevet fyldestgørende.

Vi er ellers glade for at høre at morgenmaden og vores Concierge service har været godt under jeres ophold.

Radisson Blu Scandinavia Hotel, Copenhagen

Anmeldt d. 8. august 2022

Dejligt stort familieværelse. Baren vare desværre lukket i lobbyen da vi kom tilbage 00.30 fra vores koncert på reffen, øv. Morgenmaden var super men da hotellet var fyldt godt op så var der også ventetid på at komme til at sidde og spise.

• Rejsetype: Rejste med venner
Tak, cerjqk9mf2

Kære Cerjqk,
Mange tak fordi du har taget dig tid til at lave et review over dit ophold.
Vi beklager den ventetiden ved morgenmaden, vi stræber os efter at effektivere vores service hver dag.
Vi er glade for at høre at du har nyde dit ophold med veninderne.