Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for dit ophold
Booking.com
186 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 02/07/21
Hotels.com
186 $
Se tilbud
Gratis afbestilling indtil d. 03/07/21
Radissonhotels.com
209 $
155 $
Se tilbud
SPAR 54 $
Expedia.com186 $
Orbitz.com186 $
ZenHotels.com209 $
Vis 17 tilbud
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (3.102)
Filtrer anmeldelser
3.102 resultater
Medlemsvurdering
622
1.301
726
294
159
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
622
1.301
726
294
159
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
4-9 af 3.102 anmeldelser
Anmeldt d. 24. februar 2021

Vi bookede et værelse som havde den skønneste udsigt over byen. Vi havde et super fint ophold og værelses størrelse var helt perfekt til vores behov.
Servicen fra hotellets personale var meget venlig og imødekommende.
Vi kommer gerne igen

Dato for ophold: februar 2021
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, KLSkov
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Service Manager Radisson Blu, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. februar 2021

Kære KLSkov
Tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse at du og din datter generelt havde et behageligt ophold, og at i kunne lide den skønne udsigt fra værelset.
Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage til vores hotel igen i fremtiden.
Med venlig hilsen
Ann-Malin, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 18. januar 2021

Takket være det sødeste personale og en helt forrygende udsigt fra værelset, fik vi verdens bedste miniferie. Super god morgenmad og nemt med parkering lige ved hovedindgangen. Og så var al personale så utroligt børnevenlige.

Dato for ophold: januar 2021
  • Rejsetype: Rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, louiseH1291WO
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Service Manager, Gæsteservice/reception hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. januar 2021

Kære LouiseH1291WO,

Tak for din anmeldelse.
Vi sætter pris på din feedback. Vi er glade for at læse, at du havde en dejlig tid her, og at du fandt dit soveværelse behageligt, og at du kunne lide vores personale.
Det betyder virkelig meget at vide, at vi gør tingene rigtigt.
Vi håber at byde dig velkommen tilbage til vores hotel i fremtiden og få chancen for at give dig en vidunderlig oplevelse.
I mellemtiden, hvis der er noget, du har brug for, kan du besøge os i receptionen eller ringe til os. Vi er her 24/7.

Bedst,
Radisson Blu Scandinavia Copenhagen

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 8. januar 2021

Rigtigt fint hotel. Intet at bemærke. Under corona, så svært at vurdere det samlede indtryk af hotellet samt dens faciliteter. Men generelt høj standard og service på de radisson jeg bruger. Så kan kun anbefales

Dato for ophold: januar 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, cla507
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Service Manager Radisson Blu, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 10. januar 2021

Kære cla507

Tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Det glæder os at læse at du generelt havde et behageligt ophold, og at du var tilfreds med servicen.
Vi håber på at kunne byde dig velkommen tilbage til vores hotel igen i fremtiden.
Med venlig hilsen
Ann-Malin, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. januar 2021

Hotellet levede ikke op til forventningen om 4 stjernet hotel. Beskidte og slidte tæpper og møbler. Dårlig opfølgende rengøring. Små rum med slidt inventar. Personalet i receptionen gjorde hvad de kunne.

Dato for ophold: december 2020
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Marie K
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Service Manager Radisson Blu, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2021

Kære Marie K
Tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Vi er kede af at læse at du ikke var tilfreds med dit ophold. Vi er også kede af at høre omkring renligheden af værelset, og vi vil tage dette videre til vores Housekeeping afdeling for at sikre at alle værelser overholder vores standard.
Det glæder os dog at læse, at du var tilfreds med vores service.
Vi håber på at byde dig velkommen igen en anden gang, og få mulighed for at overgå dine forventninger.
Med venlig hilsen
Ann-Malin, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. januar 2021

Gennerelt misforståelser og manglende service, vi var i kontakt med 5 af jeres medarbejdere fra booking via tlf. til indtjekning, og mens vi var på hotellet.
Er med på at corona situationen går at der ikke er noget åbent, men ALT er jo selvbetjening, ikke engang en spand isterninger kan man få bragt til værelset... bestik tallerkner og glas, en ekstra stol når nu vi skulle sidde på værelset og spise... stolen endte vi med at låne fra gangen, da jeres medarbejder ikke forstod hvad vi skulle med en ekstra stol.

Dato for ophold: december 2020
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, snedkerservice
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Service Manager Radisson Blu, Guest Services / Front Office hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. januar 2021

Kære Snedkerservice
Tak for din feedback og for at have taget dig tid til at fortælle om dit ophold.
Vi er meget kede af at høre om din oplevelse hos os, samt den manglende service, det beklager vi mange gange. Vi sætter stor pris på din feedback som vil blive brugt til at forbedre vores service samt standarder.
Vi håber på at kunne byde dig velkommen igen en anden gang, og få muligheden for at give dig en bedre oplevelse.
Med venlig hilsen
Ann-Malin

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser