Anmeldt d. 13. november 2017

Har rabatordning gn fagforening - hotellet kendte intet til dette ved telefonisk henvendelse og var ikke behjælpsomme med at finde imod af det. Fik mailadresse som der her 8 dage efter ikke er svaret på. Babyseng var ikke sat klart trods det var adspurgt gange flere ved telefonisk booking. Om natten var der råb og skrig for et andet værelse i ca 2 timer. Sovesofaen i familieværelset var ikke særlig komfortabel.

• Overnattede: november 2017, rejste med familie
Tak, 317sidselh
Service Manager , Gæsteansvarlig hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2017

Kære Sidsel

Tak fordi du har taget dig tid til at give feedback på jeres ophold. Som vi talte om idag på telefonen, så er vi virkeligt kede af at du har haft en dårlig oplevelse hos os, men vi er glade for at vi har fundet en løsning som du er tilfreds med.

Med venlig hilsen

Kirstine

Anmeldt d. 31. oktober 2017

• Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Kattia Z, Manager hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. november 2017

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 23. oktober 2017

• Overnattede: oktober 2017, rejste alene

Anmeldt d. 17. oktober 2017

Jeg vender ofte tilbage til dette hotel som får dig til at føle sig hjemme, alt fungerer aldrig nogen problemer og super professionelt. Selv ved at gå i detaljer er der absolut intet negativt. Der er perfekte transport muligheder. Morgenmad og arrangementer er i særklasse

• Overnattede: oktober 2017, rejste alene
Tak, BamBam06
Kattia Z, Manager hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. oktober 2017

Kære BamBam06,
Tusind tak for 5 stjerner ud af 5. Det betyder utrolig meget for os at vide at du altid føler dig hjemme hver gang du opholder dig hos os. Vi er så glade for at læse at du nyder dit ophold hver gang, og at alting lever op til dine forventninger og det hele fungerer som det skal.
Vi ser frem til at byde dig velkommen igen!
Venlig hilsen,
Kattia, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

Anmeldt d. 26. september 2017

Fint værelse med rigtig god udsigt.
Vi boede på 16 etage med udsigt ud over søer og byen.
Lidt larm fra gaden, hvis vindue står åbent.
SUPER lækker morgenmad. SNYD ikke dig selv for det.
God service fra personalet. Parkering lige ved hotellet.

• Overnattede: september 2017, rejste med venner
Tak, knum4
Svar fra ledelsen:Svarede 29. september 2017

Kære knum4,

Tak for din feedback og for at have taget dig tid til at skrive om dit ophold. Det glæder os at høre at du nød udsigten fra dit værelse samt vores lækre morgenmad. Der er dejligt at læse at du også var tilfreds med betjeningen fra vores venlige personale.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Venlig hilsen,
Katrina, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København