Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (2.560)
Filtrer anmeldelser
2.560 resultater
Medlemsvurdering
480
1.113
631
222
114
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
480
1.113
631
222
114
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
37-42 af 2.560 anmeldelser
Anmeldt d. 13. november 2017

Har rabatordning gn fagforening - hotellet kendte intet til dette ved telefonisk henvendelse og var ikke behjælpsomme med at finde imod af det. Fik mailadresse som der her 8 dage efter ikke er svaret på. Babyseng var ikke sat klart trods det var adspurgt gange flere ved telefonisk booking. Om natten var der råb og skrig for et andet værelse i ca 2 timer. Sovesofaen i familieværelset var ikke særlig komfortabel.

  • Overnattede: november 2017, rejste med familie
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Tak, 317sidselh
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Service Manager , Gæsteansvarlig hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 15. november 2017

Kære Sidsel

Tak fordi du har taget dig tid til at give feedback på jeres ophold. Som vi talte om idag på telefonen, så er vi virkeligt kede af at du har haft en dårlig oplevelse hos os, men vi er glade for at vi har fundet en løsning som du er tilfreds med.

Med venlig hilsen

Kirstine

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 31. oktober 2017

  • Overnattede: oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Kattia Z, Manager hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. november 2017

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 23. oktober 2017

  • Overnattede: oktober 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Kattia Z, Manager hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. november 2017

Indberet svar som upassende
Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 17. oktober 2017

Jeg vender ofte tilbage til dette hotel som får dig til at føle sig hjemme, alt fungerer aldrig nogen problemer og super professionelt. Selv ved at gå i detaljer er der absolut intet negativt. Der er perfekte transport muligheder. Morgenmad og arrangementer er i særklasse

  • Overnattede: oktober 2017, rejste alene
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Radisson Blu
Tak, BamBam06
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kattia Z, Manager hos Radisson Blu Scandinavia Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. oktober 2017

Kære BamBam06,
Tusind tak for 5 stjerner ud af 5. Det betyder utrolig meget for os at vide at du altid føler dig hjemme hver gang du opholder dig hos os. Vi er så glade for at læse at du nyder dit ophold hver gang, og at alting lever op til dine forventninger og det hele fungerer som det skal.
Vi ser frem til at byde dig velkommen igen!
Venlig hilsen,
Kattia, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 26. september 2017

Fint værelse med rigtig god udsigt.
Vi boede på 16 etage med udsigt ud over søer og byen.
Lidt larm fra gaden, hvis vindue står åbent.
SUPER lækker morgenmad. SNYD ikke dig selv for det.
God service fra personalet. Parkering lige ved hotellet.

  • Overnattede: september 2017, rejste med venner
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, knum4
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Svar fra ledelsen:Svarede 29. september 2017

Kære knum4,

Tak for din feedback og for at have taget dig tid til at skrive om dit ophold. Det glæder os at høre at du nød udsigten fra dit værelse samt vores lækre morgenmad. Der er dejligt at læse at du også var tilfreds med betjeningen fra vores venlige personale.

Vi ser frem til at byde dig velkommen tilbage en anden gang.

Venlig hilsen,
Katrina, Radisson Blu Scandinavia Hotel, København

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser