“God service, men lokalet lugter af cigar / nikotin Poonchai på Amager”
Anmeldelse af Poonchai Thai Restaurant

Poonchai Thai Restaurant
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Kvarter: Det indre Vesterbro

Jeg var ude at spise med min familie, og maden smagte rigtig godt og tjenerne var enorm søde og imødekommende. Rigtig god service
Ville have givet 4+ point, men pga lugten af cigar / nikotin i lokalet så var det svært for os at nyde maden
Ville derfor helt klar anbefale ejerne at renovere det ene lokale hvor de ikke serverer grill men kun Thaimad så det ikke lugter af nikotin /cigar

Tak, Lis120275

Anmeldt 27. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi fik en god oplevelse da vi bestilte forret
For vi bestilte 2 men fik 4 tallerkener
Unden at sige noget
Hovedretten var der rigeligt af man går ikke
Sulten her fra

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, micknorenlarsen
Anmeldt 19. oktober 2019

Vi var et selskab på fire som godt kan lige aditisk mad.

Jeg bestille. Kyllingesuppe, Forårsruller og satay.. Forårsrullerne og Satay kom næsten samtidigt og suppen kom først som dessert efter en rykker.. Bortset fra det vr betjeningen høflig og opmærksom.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Steen Withen N
Anmeldt 7. august 2019 fra mobile enheder

Lækker og velsmagende thai mad, kan især anbefale forårsrullerne.
Sød og venlig betjening.
Nemt at finde og komme til, da det ligger lige ved siden af Københavns Hovedbanegård.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Jensen74
Anmeldt 9. maj 2019 fra mobile enheder

God mad, flink betjening, god stemning og fine priser. Alt i alt en helt i orden oplevelse.

Klar anbefalelsesværdigt at dele to-tre retter. Vi var to gutter og vi delte to retter + en anretning med 4 rolls. Passede perfekt.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, beramram

Rejsende, der kiggede på Poonchai Thai Restaurant, kiggede også på

Har du været i Poonchai Thai Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!