Vi tjekkede ind på hotellet den 14 marts hen imod aften. Vi gik straks til selvbetjeningsskrankerne for check-in, og gjorde hvad vi skulle. Den beder så om dankortet (trods der var betalt på forhånd). Da alt var trykket skriver maskinen at der er fejl på systemet. - Hvilket den ansatte bag baren/servicedisken 2 meter væk(!?) også nævner, som at det er en kendt fejl - og hos hende skal vi så igennem hele proceduren igen. Ville have været rart hun lige sagde det 10 min inden..
Herefter kunne vi komme på vores værelse. Umiddelbart fint rum men rengøringen haltede en smule. Der var stænk af væske/smuds på væggen ovre ved vinduerne og på gulvet.
Men ellers tempereret/stille værelse.
Vi tog til koncert om aftenen og kom hjem senere til en rolig nat.
Om morgenen stod vi op og gik til morgenmaden kl 09.15 (der var annonceret morgenmad fra 6-10). Det skuffede en del. Der var tomme beholdere hvor der måske har været æg?.....bacon?....andre lune ting måske?. Der var 3 rundstykker tilbage og enkelte stykker pålæg. Den ene af os prøvede et rundstykke, der var halvtørt bakeoff, den anden måtte nøjes med kaffe/juice. Havde vi vidst dette havde vi ikke betalt hen imod 285,- for morgenmaden - for de penge kunne vi have fået en stor fyldt brunchtallerken på en cafe.
Vi tjekkede ud kort efter - ved den personbetjente skranke - og for 3 gang skulle jeg indlæse mit dankort trods forhåndsbetaling hjemmefra.
Jeg spørger og får af vide at det er rutine og jeg kun bliver trukket én gang for opholdet. Vi forlader hotellet og dagen efter kan jeg konstatere at den har trukket 2 gange for opholdet. Den sidste del er dog blevet fikset efter et opkald til jeres hovednummer.