168 US$
Gratis afbestilling indtil d. 07.12.22
Book nu, betal under opholdet
179 US$
Vio.com
145 US$
Hotels.com179 US$
Priceline155 US$
ZenHotels.com181 US$
Anmeldt d. 13. december 2021

Godt: gode senge, god bruser, rent, tjek ind ved maskine, tjek ud ved bare at aflevere kortet i en kasse, rigtig god morgenmad med god kaffe, gåstand til Fields, burger king, royal arena og ørestad station.

Der er ikke minibar og kaffemaskine på værelset, men det skal der heller ikke være på et hotel til den pris.

Dato for ophold: december 2021
Tak, glimmertos
Anmeldt d. 29. november 2021

Vores ophold varede fra 26-28 November, vi blev først mødte af en meget sød medarbejder. Vi skulle ind i Royal Arena til en counter strike turnering, og han havde også interesse i det. Vi havde værelse 312 og 317, og han snakkede om at vi skulle ha noget penge tilbage. Ved ikke om det blev til noget, for vi smuttede uden for bemandingsperioden. Men i kan kontakte mig hvis det var noget relevant. Men 5 ud af 5

Dato for ophold: november 2021
Tak, Malthe k
Anmeldt d. 30. oktober 2021 fra mobile enheder

Ganske fint hotel. Beliggende tæt på Field’s og offentlig transport (metro, tog og bus). Fint dobbeltværelse, som havde den plads og det vi skulle bruge. Morgenmaden har det man skal bruge, men ikke noget ekstraordinært. Kommer gerne igen.

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, kristinjj95
Anmeldt d. 22. oktober 2021 fra mobile enheder

Fint til en smuttur til Staden. Hotellet ligger super fint ift tog, Metro og motorvej. Fornuftige værelser og tilpas morgenmad.

Hvad der virkelig gjorde en forskel var de utroligt søde, imødekommende og hjælpsomme unge mænd i reception/restaurant. De gjorde en stor forskel.

Dato for ophold: oktober 2021
1  Tak, Lars S
Anmeldt d. 1. juli 2021

Super service fra receptionisten Mie
Utrolig hjælpsom og smilende.

Rent og pæn værelser, dog lidt varme om aften.
Fint størrelse på bad og værelse.
Perfekt til en lille smut tur kbh eller forretning overnatning.

Dato for ophold: juli 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
2  Tak, SilviaHarderN
Mattias Thorsteinsson, General Manager hos Zleep Hotel Copenhagen Arena, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2021

Kære SilviaHarderN,

Mange tak for din anmeldelse og tak for at du har taget dig tid til at kommentere på os - det værdsætter vi meget.

Dejligt at høre Mie har givet dig en super service, det vil jeg straks give videre :)

Jeg er enig i varmen, den var oppe i det høje felt under dit ophold - jeg håber det er mere normalt når vi en anden gang får mulighed for at byde dig velkommen.

Hav det rigtig godt og tak igen for anmeldelsen :)

De bedste hilsner,
Mattias