Talte med yderst forstående personale, der gav mig ret i min antagelse omkring misvisende billeder og manglende forklarende tekst på diverse værelse. Fik besked på at tage denne snak med “reception chefen” der ville møde ind klokken 18:00.
Jeg lader ham lande, er nede i receptionen 18:15, som aftalt, og prøver på at forklare min manglende forståelse på hvorfor jeg har fået det værelse jeg har fået, som jeg aldrig har fået før, da jeg altid bestiller det samme værelse på deres hjemmeside.
På hjemmesiden er det OVER mellem etage. På billederne er der et stort dejligt vindue på badeværelset samt badekar mm.
Vi checker ind, og det ligner SLET IKKE det der bliver vist på hjemmesiden.
Dette står der INTET omkring på hjemmesiden, at værelserne kan variere - og af den årsag, går jeg stærkt ud fra, der er badekar på værelset, som minimum…
Reception “chefen”, siger flere gange, han ikke forstår hvad det er jeg klager over, og prøver virkelig konstruktivt at forklare det, minimum 5 gange. Han VIL ikke forstå det, sukker og tager op til flere gange dybe vejrtrækninger… en lignende arrogance og mangel på service har jeg virkelig aldrig oplevet før…
Jeg Beder om at få det hele refunderet, da jeg føler det er falsk information de har givet mig… jeg må “kun” få refunderet den anden og sidste dag, da den første dag ikke kan sælges videre - SELVOM jeg gjorde hotellet opmærksom omkring dette 5 minutter EFTER jeg checkede ind. At reception “chefen” først mødte ind klokken 18 og derfor først samtalen på det tidspunkt, kan ikke være mit problem…
Jeg vil klart anbefale andre om at finde et andet hotel, STAY fx, der ligger tæt på dette hotel…