3 personer kigger på dette hotel
238 $
Gratis afbestilling indtil d. 29/09/21
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com
Expedia.com238 $
Priceline238 $
Trip.com301 $
Anmeldt d. 11. april 2021 fra mobile enheder

Vi fejrede en rund fødselsdag sammen med vores søn og svigerdatter. Meget velindrettet og -udstyret lejlighed på 15. sal, fantastisk udsigt. Take away middag. Ok for de unge at sove i kanapperne for en enkelt nat.
En oplevelse her i coronatiden

Dato for ophold: april 2021
Tak, lseliasen
Anmeldt d. 28. marts 2021 fra mobile enheder

Super dejligt sted. Vi har nydt udsigten og roen. Ville ønske det var tydeligt når vi bookede, om der var badekar i lejeligheden. Vi ringede til stedet, og de sørgede for at vi fik et.
Vi kommer bestemt igen.

Dato for ophold: marts 2021
Tak, Tronborg
Anmeldt d. 14. marts 2021 fra mobile enheder

Gennemført indretning, materialer samt Kbh. Bedste udsigt - perfekt lokation med gode indkøbsmuligheder lige rundt og hjørnet Meny med ekstraordinært bredt udvalg så kommer helt sikkert igen!!

Dato for ophold: marts 2021
Tak, JensL204
Anmeldt d. 23. februar 2021

Skøn lejlighed med alt hvad vi kunne drømme om - flot udstyret og dejlig beliggenhed
Fineste service fra modtagelsen i receptionen, til rengøringen og udtjekning
Lejligheden gir mulighed for besøg, føles privat, området er roligt - og tæt på nordhavn station med S-tog og Metro
Lækre spisesteder tæt på - og ikke mindst tæt på vandet

Dato for ophold: februar 2021
Tak, Sussie S
Anmeldt d. 29. oktober 2020 fra mobile enheder

Dejligt sted med god beliggenhed meget tæt på Nordhavn ST og med kort afstand til det centrale Østerbro - gode lejligheder som dig stedvis kræver lidt vedligehold
Dog ikke af betydning for funktionaliteten

Dato for ophold: oktober 2020
1  Tak, kimhD4937TR