Anmeldt d. 22. juni 2020

Vi havde en igennem mind-blowing oplevelse i The Tower. Vi bookede lejligheden på 15. salg med panoramaudsigt over hele København - en udsigt som jeg vil vove at påstå, man ikke finder andre steder i byen. Selve lejligheden var virkelig flot indrettet med moderne dansk design og lækker møblering. Jeg har kun rosende ord at give Charlottehaven - både for beliggenhed, faciliteter, høj madkvalitet og kundeservice.

Værelsestip: 15. etage - rum 1
Dato for ophold: juni 2020
Tak, 429malenem
Anmeldt d. 7. marts 2020

Sammen med fruen og vores to børn havde vi en helt perfekt weekend i Charlottetårnet. Vi kan kun give de varmeste anbefalinger, og vi har her fundet vores fremtidige bosted, når vi besøger København. Vi glæder os til at komme på besøg igen, og vi ville ønske, vi kunne tage udsigten med hjem.

Dato for ophold: marts 2020
1  Tak, Klausoestergaard
Anmeldt d. 4. marts 2020

Flot lejlighed med alle de ting man han brug for, i den moderne og internationale stil. Perfekt når man har brug for et par dage eller mere med lidt luksus. Indretningen ud-i-et (studio, 50 m2) fungerer rigtig fint, og er tilpas møbleret. Så alt-i-alt et meget anbefalelsesværdigt hotel

Tak, LasseTy
Anmeldt d. 29. februar 2020

En helt uforglemmelig overnatning på Charlottehaven the tower. Fantastisk udsigt med god plads. Noget alle burde opleve. Udsigt over hele København og vandet, smukt både dag og aften. Er man heldig vil der være fyrværkeri et sted ud over byen. Alle pengene værd.

Tak, 828tanjag
Anmeldt d. 8. februar 2020 fra mobile enheder

Vi har overnattet i Charlottehaven før og har altid synes det var rigtigt godt. Så sidst vi overnattede fik vi værelse i deres nye hoteltårn - på 12 etage! Fantastisk udsigt! Der er næsten 360 graders udsyn over hele København. Værelset er mere en lille lejlighed, fantastiske materialer og god planløsning. Der er karnapper hvor der gode madrasser og det er fascinerende bare at sidde og se ud på byen.

Tak, Ninasonder