Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
3 personer kigger på dette hotel
Fastlås den laveste pris fra disse websites
Algotels
231 US$
Se tilbud
StayForLong
Expedia.com
Hotels.com
Vis 16 tilbud
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.742)
Filtrer anmeldelser
4.742 resultater
Medlemsvurdering
1.693
1.984
673
235
157
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.693
1.984
673
235
157
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
5-10 af 4.742 anmeldelser
Anmeldt d. 7. august 2022 fra mobile enheder

Et flækket toilet brædt
Møgbeskidt topmadras der ikke kunne skjules af et rent lagen, og beskidte spejle. I det hele taget meget nusset af et fire (4!) stjernet hotel...
Skybar der lukker kl.01, men hvor bartenderen ikke ville have gæster ind efter 23:30, hvor vi blev henvist til lobby baren. Den havde også lukket før tid. Kl.2330. Personalet var i baren - de ville bare ikke servere?! Mange utilfredse gæster.
En Ed Sheeran koncert tæt på og mange gæster fire dage i streg burde have fået hotellet til at holde åbent længere. Alt i alt en oplevelse der gør at vi ikke kommer igen. Mangel på service - og kunden er absolut ikke i centrum. Hotellet bør fratages en stjerne

Dato for ophold: august 2022
Rejsetype: Rejste som par
Tak, 649michk
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Martin Åkesson, General Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. august 2022
Google Oversæt

Bästa 649michk,
Tack för din feedback även om det verkligen gör ont att läsa den. Efter helgen med Ed Sheeran konsert är den nog befogad då mycket inte alls gått i vårt riktning och service strategi. Dålig planläggning och en del initiiativ tillsammens med faktirer som vi inte heller kunnat påverka gor att vi misslyckats i vår leverans. Detta beklagar jag djupt och be rom ursäkt för.
Jag hoppas vi kan få en andra chans någongång i framtiden och att ni då kan njuta av vårt hotell så som vi hoppas man skall uppfatta det. Om ni vill ge oss en andra chans någon gång i framtiden känn er välkomna att kontakta mig perosnligen så jag kan hjälpa er till en bättre vistelse.

Vänligen
Martin Åkesson

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 30. juli 2022 fra mobile enheder

Helt fantastisk hotel, restaurant og skybar.
Vi ankom til et rent og flot hotel, med meget smilende og venlig personale.
Vi spist en 5 retters menu i Basalt, og det kan varmt anbefales. Super lækkert og meget velsmagende. Bagefter skønne cocktails i deres fantastiske skybar.

Helt sikkert et besøg værd.

Værelsestip: Prøv både Basalt og Sukaiba
Dato for ophold: juli 2022
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Heidi A
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldt d. 28. juli 2022 fra mobile enheder

Helt fantastisk mad, service professionelt og helt fantastisk. Sky bar yderst lækre drinks og venlig personale. Skøn udsigt, rent og pænt over alt og smilende, venlige personale.
Vi var på tøsetur til København, kan varmt anbefales, vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2022
Rejsetype: Rejste med venner
1  Tak, Anni J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Martin Åkesson, General Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juli 2022
Google Oversæt

Bästa Anni J,
Stort tack för en fina feedback och vad roligt att ni verkligen njutit av vårt hotell och service på er Tøsetur.
Vi ser alla fram emot att få se er hos oss snart igen.

Välkomna åter!
Martin Åkesson

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 6. juli 2022

Stort hotel med mange værelser. Hoteller er fra 2010/2011 og trænger til en opdatering, da det virker slidt. Det er især indvendigt, men udvendig er der også plads til forbedringer. Priserne på resturanterne ligger bestemt i den høje ende af København. det er fortsat nemt, når man skal på kongres i BC.

Dato for ophold: juni 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Service
1  Tak, pedera340
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Martin Åkesson, General Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2022
Google Oversæt

Bästa pedera340,
Tack för att ni valde AC Bella Sky Hotel och för er feedback. Vi tar alltid till oss alla synpunkter på hur vi kan förbättra hotellet och dess drift. Det är viktigt för oss.
Vi hoppas också att få se er hos oss snart igen när ni åter kommer till Köpenhamn.

Vänligen
Martin Åkesson

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 11. maj 2022

Jeg fik to overnatninger sammen med min datter på et standardværelse i en weekend i forbindelse med en koncert i Royal Arena og besøg i Malmø. Da prisniveauet var det samme som økonomiske hoteller i centrum trods det er Marriott, havde jeg booket dette hotel. Jeg havde måske forventet for meget, men udover vi fik et værelse på 20. etage med rigtig god udsigt mod markerne var der ikke noget helt specielt godt, som jeg skal nævne her på anmeldelsen.

Værelset:
Værelset og badeværelset var rene, og sengetøjet og puderne var dejlige og behagelige. Men kropshåndklæderne var for hårde. Sengelamperne virkede ikke. Der var et køleskab i værelset men med skilte, at alt skal betale - jeg undrede mig over, om det skulle være mini bar men tomt eller et "gratis" køleskab, vi bare gerne måtte sætte ting i, vi købte udefra. Det var dejligt, at der var en elkedel i værelset.

Morgenmad:
Til morgenmad blev vi overraskede over, at der var for mange gæster pakkede godt ind i et smalt rum. Vi savnede personal space der. En del af bordene skal gæsterne dele pladsen med andre gæster og sætte sig helt tæt ved hinanden, og hvis man nok er heldig til at få sit eget bord, står der et andet bord lige ved siden af dig eller bag ved dig. Vi havde aldrig oplevet at skulle spise så tæt ved fremmede. Der var også trafikprop ved buffeten og drikkevarerne.

Der var ikke nogen mad med laktosefrie eller glutenfrie produkter - der var i hvert fald ikke skilt på det. Røstiene var ikke helt varme. Croissanterne virkede ikke helt færdigbagte.

Medarbejderne har så travlt med at tage din tallerken ligeså snart den bliver tom, uden at sige noget. Så der var også en medarbejder, der ville tage min tallerken, som jeg stadig spiste fra. Han lå mærke til det efter han rørte ved tallerkenen, og det var ubehageligt. Man kan ikke rigtig nyde det og slappe af mens man spiser der.

Det er fint, at de tilbyder frugter, croissanter og kaffe lige udenfor restauranten, så gæsterne kan tage dem med.

Jeg reserverede vores værelse inkl. morgenmad på hotellets hjemmeside. Ifl. kvitteringen kostede morgenmaden 120 kr. pr. person pr. dag. Hvis man skal betale på stedet koster det 180 kr. pr. person. Så vi fik rabat på en måde, men jeg syntes stadig ikke, det var pengene værd for os.

I alt:
Set udefra er hotellet godt, men i alt er kvaliteten næsten det samme som de andre mere økonomiske hoteller, som ligger i bedre steder. Det var et OK-ophold men skuffende, når hotellet ser så godt ud. Der skal være en rigtig god grund til, at jeg vælger dette hotel igen.

Dato for ophold: april 2022
    • Renlighed
    • Service
Tak, Cherryblossom777
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Martin Åkesson, General Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. maj 2022
Google Oversæt

Bästa Cherryblossom777,
Tack för att ni valde AC Bella Sky Hotel och för er feedback. Jag är gald att mycket av er vistelse verkar ha varit till belåtenhet och som ni själv skriver så tillhandahåller vi ett kylskåp på alla våra hotellrum med möjligheten att själv fylla det upp med tillbehör från vår AC Store i lobbyn. Därför fiins också skylten med en QR kod i kylskåpet som visar på sortimentet.

Jag beklagar att ni upplevt vårt morgenmads restaurang som liten och med för mycket gäster. Det är en utmaning att många vill äta på samma tidspunkter speciellt under vissa dagar men vi försöker styra detta bäst möjligt men såklart svårt då många vill sova länge och även njuta en lång morgenmad.

Jag hoppas dock att få se er hos oss även i framtiden och hoppas ni finner en god grund till detta. Ni är också välkomna att kontakta mig perosnligen om jag kan hjälpa er på något sätt i samband med nästa besök i Köpenhamn.

Vänligen
Martin Åkesson

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser