Anmeldt d. 3. januar 2020 fra mobile enheder

Det første der møder os ved indgangen d.31/12-19 er en masse unge mennesker med joints, lattergaspatroner og er meget højrøstet.
Vi får tjekket ind og er faktisk ret tilfredse med værelset.
Vi går efterfølgende ned i baren og får en drink.
Hvilket vi aldrig skulle ha’ gjort.
Her ser vi en tydelig aktivitet af forskellige grupperinger/bandemedlemer rende op og ned af trapperne, ud til bilerne som kommer forbi og videre ud på toiletterne sammen.
Et øjeblik troede jeg vi sad i Hundige storcenter og ikke på et fire stjernet hotel.
Et par unge mennesker møder nogen de kender hvilket alle i stueetagen skulle gøres opmærksom på.
Intet personale beder dem dæmpe sig.
Der er fortsat livlig aktivitet med renderiet og det er tydeligt at se hvad der foregår når de unge drenge kommer ud fra toilettet i par og tager sig til næsen.
På vej op til værelset bliver vi mødt af flere af disse unge mennesker.
Som syntes jeg skulle have flere krænkende og upassende order med på vejen.

Dagen efter da vi skal tjekke ud, høre vi en meget utilfreds ung mand råbe, som ikke mener han skal betale for rygning på værelset.
En anden ung mand foran os skal bare have det billigste værelse mens hans tripper rastløst.
Lige ude foran indgangen møder vi en bil holde med en masse unge piger i, de sidder alle med hver deres balloner og suger lattergas mens de råber til ham ved skranken at han skal skynde sig.

På jorden ser vi sushi bakker, jointrør og lattergas patroner flyde da alle skraldespande er overfyldte.

Så er man til et hotel med livlig aktivitet af unge højrøstet mennesker i træningstøj som råber upassende ting efter en, så er hotellet lige noget for dig.

Det var faktisk en rigtig ærgerlig oplevelse for vi nød værelset, morgenmaden, spaen og ville ha elsket at komme igen.

Dato for ophold: januar 2020
1  Tak, Carina B
KyraM109, Guest Relations Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. januar 2020

Kære Carina B

Først og fremmest mange tak for at I har taget jer tiden til at dele jeres oplevelse med os. Vi tager al vores gæstefeedback meget seriøst og bruger dem kontinuerligt til at forbedre vores service og tilbud.

Jeg vil selvfølgelig gerne beklage mange gange for den uheldige oplevelse I har haft hos os, men er nu utrolig glad for at høre at I var tilfredse med værelset, morgenmaden og spaen. 31/12 er en travl dag for hotellet og jeg er ked af at vi ikke har levet op til jeres forventninger. Jeres feedback er delt med receptionschefen samt restaurantchefen så de kan følge op med deres teams.

Vi håber vi får mulighed for at byde jer velkommen igen en anden gang. Endnu engang mange tak for jeres feedback.

Med venlig hilsen,
Mia
Guest Relations

Anmeldt d. 4. december 2019 fra mobile enheder

Vigtigt at komme højt op med udsigt over Øresundsbroen og København. Rigtig velfungerende badeværelse med nat belysning
Stille og roligt til en god nats søvn.
Fin morgenmad. Bistro i stuen noget dyr i forhold til kvalitet.

Dato for ophold: december 2019
1  Tak, niels4442015
ACHotelBellaSky, Guest Relations hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. december 2019

Kære niels4442015,

Mange tak for jeres fine anmeldelse af jeres seneste ophold her på AC Hotel Bella Sky Copenhagen.
Vi er glade for at i nød jeres ophold og havde en skøn udsigt fra jeres værelse, imod havet og Øresundsbroen.

Du skal have tusind tak for at dele din oplevelse her på TripAdvisor.

Vi håber i finder tiden til at komme på besøg igen snart.

Bedste Hilsner Katja - Guest Relations

Anmeldt d. 23. november 2019

Her får man en rigtig god Brunch, samt en helt perfekt service, altid et smil på læben, samt en god stemning, og maden er rigtig god, og altir hurtig genopfyldning af buffen, der mangler ingen ting, gode jucer og kaffe, brød at i den gode ende

Tak, PrescripteurBachau
ACHotelBellaSky, Guest Relations hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. november 2019

Kære PrescripteurBachau,

Mange tak for din fine anmeldelse.
Det er skønt at høre at i havde en god oplevelse her på hotellet, hvor både servicen og restauranten levede op til jeres forventninger.
Vi kan kun være enige i, at en god morgenmad, er en perfekt start på dagen, og derfor er det en fornøjelse at høre at i nød den til fulde.

Vi håber på at se jer igen snarest.

Bedste Hilsner Katja -Guest Relations

Anmeldt d. 18. november 2019 fra mobile enheder

Jeg boede på 13 etage i tårn 2. Værelset lå væk fra elevatoren så det var dejligt roligt og udsigten var skøn.
Alt hvad jeg skulle bruge var til rådighed. Personalet venlige og smilende og beliggenhed var perfekt, da jeg skulle til messe i Bella centret.

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, RCH80
KyraM109, Gæsteansvarlig hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. november 2019

Kære RCH80,

Tusind tak for dine fine ord af AC Hotel Bella Sky Copenhagen.
Det er dejligt at høre at du havde en god oplevelse og fik et værelse der passede din smag.

Vi håber på at kunne byde dig velkommen tilbage igen snart.

Bedste Hilsner Katja

Anmeldt d. 18. november 2019

Jeg benytter Belle Sky flere gange om året og det er der en grund til. Først og fremmest er belliggenheden super god og nemt at komme til og fra.
Der er ofte travlt på hotellet, men personalet smiler altid og behandlingen er sublim.
Der er hvad der skal være på værelserne og de fremstår altid pæne og rene. Hvis man er så heldig at få et hjørneværelse, så kan man glæde sig til at vågne op til panorama udsigt over København.

Værelsestip: Hjørneværelser har fantastisk udsigt.
Tak, Klopptimisten

Kære Klopptimisten,

Tak for dine skønne ord og anbefalinger af vores hotel.

Det er super dejligt at høre at du altid bliver mødt med et smil af vores personale, også selvom vi kan have travlt i perioder.
Videremere er vi glade for at du finder både værelser, beliggenhed og udsigten fra værelset fantastisk.

Mange tak fordi du deler dine gode oplevelser her på TripAdvisor.
Vi håber på at se dig igen snarest.

Bedste Hilsner Katja