“Værelse med udsigt”

Bedste priser for -
Indtjekning dd/mm/åååå Udtjekning dd/mm/åååå
Priser er for 1 værelse til 2 personer
Vis priser
Sammenlign de bedste priser fra de mest populære rejsewebsites
og 9 websites mere!
AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen
Vurderet som nr. 22 ud af 119 hoteller i København
Anmeldt 23. november 2017 fra mobile enheder

Generelt en rigtigt fin oplevelse. Lækkert værelse med en fabelagtig udsigt over København fra øverste etage. Venligt personale og god morgenmadsbuffet med stort udvalg. Pænt og rent, men lidt brugsspor nogen steder.

Tak, TinaSHansen
ACHotelBellaSky, Guest Relations Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. november 2017

Kære TinaSHansen

Mange tak for din flotte anmeldelse af Bella Sky.
Vi er glade for at du nød opholdet hos os, at serviceniveauet var i top samt at morgenmad faldt i god smag. Vi ved at der tegn på slidtage rundt omkring, men dette er netop nu noget, vi er ved at arbejde med.
Vi håber på at kunne byde dig velkommen tilbage en anden gang.

De bedste hilsner

Anmeldt 12. november 2017 fra mobile enheder

Super flot hotel med en fremragende beliggenhed - tæt på Metro og gode parkeringsforhold.
Venlig service, behagelig atmosfære og så en helt afsindig god morgenmad.
Det er bestemt ikke sidste gang, vi besøger dette skønne hotel.

Tak, Jacob S
ACHotelBellaSky, Guest Relations Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 13. november 2017

Kære Jacob S

Hvor er det dejligt at læse din skønne anmeldelse af jeres ophold her på Bella Sky.
Jeg er glad for at I nød det i fulde drag, og at I har lyst til at vende tilbage på besøg.

Kom endelig snart igen.
Med venlig hilsen,

Anmeldt 12. november 2017 fra mobile enheder

Et rigtig dejligt hotel og mange faciliteter.
Lille men fint fitness område - desværre trængte flere af maskinerne til service og kunne ikke bruges.
Værelset ( standard large ) var indrettet efter nordisk design tanke og havde lækre detaljer.
Desværre var der en del visuelt slid på trægulvet , dørkarme etc som giver en lidt forkert oplevelse når man ankommer til værelset.
Lækre produkter på badeværelset i top kvaliteter.
Gode senge , dyner og puder.
Priserne i bar og restaurant ligger i den absolut høje ende.
Morgenmadsbuffet var super lækker og stor. Der var alt hvad kunne ønskes. Undgå dog at komme i rush-hour fra 9.30 og frem.
Rigtig venligt og imødekommende personale i tjek ind / ud.

Overnattede: November 2017, rejste alene
Tak, mysonmagnus

Kære mysonmagnus

Mange tak for din positive anmeldelse af dit ophold hos os.
Jeg er glad for at du nød Bella Sky og at du alt i alt oplevede dejlig service, god morgenmad og lækkert udbud på værelset.
Din feedback vedrørende gulve og dørkarme er en lidt større process, som vi har videregivet til rette vedkommende her på hotellet for evaluering.
Jeg kan dog glædeligt fortælle at vi lige nu har service på vores maskiner i fitness og dermed skulle disse være i god stand til, hvis du skulle have lyst til at besøge os igen i en nær fremtid.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage.
Med venlig hilsen,

Anmeldt 5. november 2017 fra mobile enheder

Super service, dejlige søde, smilende, positive og hjælpsomme personale. Tak for en dejlig overnatning. Flot morgenbuffet.
Værelserne lækre, rene og indbydende - dog kunne det være rart med en bedre føntørre

Tak, Mette S
ACHotelBellaSky, Guest Relations Manager hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 6. november 2017

Kære Mette S

Tusinde tak for din flotte anmeldelse af dit ophold hos os på Bella Sky.
Vi er super glade for at værelserne og morgenmaden faldt i så god smag, og mest af alt varmer det vores hjerter at servicen og vores personale fik dig til at føle dig hjemme og godt tilpas.

Vi håber meget på at kunne byde dig velkommen snart igen.
De bedste hilsner,

Anmeldt 27. oktober 2017

Virkelig en helt igennem fantastisk oplevelse at bo på Bella Sky. Faciliteterne er helt i top og værelserne er yderst lækre med fantastisk udsigt. Personalet er super smilende og hjælpsomme på alle måder. Virkelig lækker og kæmpe stor morgenmads buffet med ALT hvad man kan drømme om, og maden er frisk og vellavet. Husk badetøj for det er virkelig en skøn oplevelse at benytte SPA området.

• Overnattede: Oktober 2017, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lars G
ACHotelBellaSky, Guest Relations hos AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen, svarede på denne anmeldelseSvarede 1. november 2017

Kære Lars,
Tusind tak for at du har taget dig tid til at give os feedback fra dit sidste ophold og for de søde ord.
Det glæder os at du nød alt ved opholdet. Vi glæder os meget til at kunne byde dig velkommen her igen i fremtiden.
De bedste hilsner,
Nadja - Guest Relations

Hoteller, som du muligvis også vil synes om...
Rejsende så også på disse hoteller i København
CopenHagen Island
First Hotel Mayfair
Nr. 29 af 119 i København
1.170 anmeldelser
Vis priser

Har du været i AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen? Fortæl om dine oplevelser!

Supplerende oplysninger om AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen

Adresse: Center Boulevard 5, København 2300, Danmark (Tidligere Bella Sky Comwell)
Beliggenhed: Danmark > Sjælland > København > Amager
Faciliteter:
Bar/lounge Forretningscenter med internetadgang Fitnesscenter Gratis højhastighedsinternet (WiFi) Kæledyr tilladt (hunde-/dyrevenligt sted) Restaurant Roomservice Spa Suiter Kørestolsadgang Lufthavnstransport
Hotelstil:
Nr. 5 spahotel i København
Nr. 12 romantisk hotel i København
Nr. 13 forretningshotel i København
Nr. 13 luksushotel i København
Prisområde: 817 kr.-2.364 kr. (Baseret på gennemsnitspriser for et standardværelse)
Hotelklasse:4 stjerner — AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen 4*
Antal værelser: 812
Reservationsmuligheder:
TripAdvisor er stolte af at være samarbejdspartner med Hotels.com, Booking.com, TripOnline SA og 5viajes2012 S.L., så du med ro i sindet kan reservere på AC Hotel by Marriott Bella Sky Copenhagen. Vi hjælper millioner af rejsende hver måned med at finde det perfekte hotel til både ferier og forretningsrejser og altid med de bedste rabatter og særtilbud.
Også kendt som:
Bella Sky Comwell Hotel Copenhagen

Er dette din TripAdvisor-registrering?